تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۲۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیئت بسکتبال آبادان:
فینال مسابقات بسکتبال جام رمضان ۴ تیرماه برگزار می‌شود
مسابقات بسکتبال جام رمضان از ابتدای این ماه مبارک در آبادان آغاز شده که بازی‌های باقی‌مانده این مسابقات پنج‌شنبه و جمعه هفته آینده و مرحله فینال آن در ۴ تیرماه برگزار می‌شود
رئیس هیئت بسکتبال آبادان گفت: مسابقات بسکتبال جام رمضان از ابتدای این ماه مبارک در آبادان آغاز شده که بازی‌های باقی‌مانده این مسابقات پنج‌شنبه و جمعه هفته آینده و مرحله فینال آن در ۴ تیرماه برگزار می‌شود.

 مرتضی سام بوشهری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله فینال مسابقات بسکتبال جام رمضان یک روز قبل از عید فطر و در روز پنج‌شنبه 4 تیرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: به‌منظور ایجاد نشاط در خانواده‌های آبادانی، حفظ روحیه ورزشی جوانان در ایام ماه مبارک رمضان و جلوگیری از کاهش تحرک این قشر، مسابقات جام رمضان بسکتبال از ابتدای این ماه مبارک توسط هیئت بسکتبال آبادان آغاز شد.

رئیس هیئت بسکتبال آبادان گفت: این دوره از مسابقات به نام زنده‌یاد عبدالرسول نیک نژاد و علی عاقلی که از جمله پیشکسوتان بسکتبال آبادان بوده‌اند، نام‌گذاری شده است.

سام بوشهری با بیان اینکه این مسابقات به‌صورت 3 به 3 که به بسکتبال خیابانی مشهور است در حال برگزاری است، عنوان کرد: تیم‌ها در دو گروه 5 تایی دسته‌بندی شده‌اند.

رئیس هیئت بسکتبال آبادان عنوان کرد: بازی‌های باقی‌مانده این مسابقات در پنج‌شنبه و جمعه هفته آینده مورخ یکم و دوم تیرماه در زمین شهرداری آبادان که پشت سینما نفت این شهر واقع‌شده است بعد از افطار برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین به‌منظور کشف استعدادها، ترویج و ارتقاء آموزش بسکتبال در شهرستان آبادان هیئت بسکتبال این شهر اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش بسکتبال کرده است.

سام بوشهری افزود: این کلاس‌ها روزهای فرد ساعت 9 الی 12 صبح ویژه بانوان و روزهای زوج ساعت 16 الی 19 بعد از ظهر ویژه آقایان در سالن ورزشی کوثر آبادان که در بوارده جنوبی جنب پمپ‌ بنزین واقع‌شده است، برگزار می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار