تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۴۸۲۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در برق منطقه ای خوزستان برگزار شد؛
جلسه هماهنگی‌وبرنامه‌ریزی جهت کاهش پیک‌ بار تابستان96
خوزنیوز: جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جهت کاهش پیک بار تابستان 1396 به میزبانی شرکت برق منطقه ای خوزستان و با حضور نمایندگان توانیر و شرکت های توزیع نیروی برق خوزستان ، اهواز و کهگیلویه و بویر احمد در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

به گـزارش خوزنیوز؛ در این جلسه صادقی سرپرست گروه اعزامی از شرکت توانیر گزارشی از وضعیت بار شبکه و پیش بینی های صورت گرفته و اقدامات لازم جهت مدیریت بار در تابستان 96 ارائه کرد.

همچنین محسن ارفاق مدیر دفتر مدیریت انرژی شرکت برق منطقه ای خوزستان در این جلسه گفت: این شرکت از لحاظ قدرت منصوبه با 13,632 مگاوات رتبه اول را در کشور دارد و از لحاظ تولید انرژی نیز دارای مقام دوم است که این نشان دهنده جایگاه و نقش این شرکت در صنعت برق کشور است.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده جهت اجرای برنامه های کاهش پیک بار 96  اشاره کرد و اظهار داشت:  برگزاری جلسات کمیته مدیریت مصرف با حضور نمایندگان شرکت های توزیع نیروی برق استان های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد، برگزاری جلسات مشترک با واحد دیسپاچینگ، مکاتبه و برگزاری جلسه با استانداری خوزستان جهت پیگیری طرح جابجایی و کاهش ساعات کار ادارات ، مکاتبه با مشترکین صنعتی جهت ارسال  تعرفه پیشنهادی در قالب طرح (TOU) و مکاتبه با مشترکین صنعتی جهت ارسال دستورالعمل مربوط به اجرای برنامه های پاسخگویی بار بخشی از این برنامه ها هستند.

ارفاق تصریح کرد: از دیگر برنامه های کاهش پیک بار 96 می توان به ؛ مکاتبه با مشترکین صنعتی در خصوص ارسال اطلاعات و مشارکت در طرح بکارگیری مولدهای اضطرای جهت تامین کل یا بخشی از بار مشترک در ساعات اوج بار، برگزاری جلسات جلب مشارکت صنایع در برنامه های پاسخگویی  بار جهت تشریح دستورالعمل همکاری و امضای فرم   تفاهم نامه همکاری صنایع در این برنامه ها، مکاتبه با مشترکین صنعتی جهت ارسال دستورالعمل مربوط به اجرای برنامه های پاسخگویی بار و مکاتبه با مشترکان صنعتی در خصوص ارسال اطلاعات و مشارکت در طرح بکارگیری مولدهای اضطرای جهت تامین کل یا بخشی از بار مشترک در ساعات اوج بار اشاره کرد.

وی همچنین انجام فعالیت‌های فرهنگی و آگاه‌سازی، مطالعات با الگوی مصرف، پتانسیل سنجی و اولویت‌بندی راهکارها، اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف و پیگیری فعالیت‌های اجرایی را سرفصل‌های برنامه های مدیریت مصرف شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در سال 1396 بیان کرد.

در ادامه این جلسه  نمایندگان شرکت های توزیع نیروی برق خوزستان ، اهواز و کهگیلویه و بویر احمد گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص اجرای برنامه های پاسخگویی بار در سال 95  و همچنین  اقدامات صورت گرفته  جهت مدیریت بار تابستان 96 ارائه دادند و نظرها ، پیشنهادها و راهکارهای لازم جهت اجرای بهتر برنامه ها مورد بررسی قرار گرفت .
:
:
:
آخرین اخبار