تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۴۸۲۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آل‌نعمه: این صعود چسبید
تیم‌ملی ایران از همان ابتدای رقابت‌های مقدماتی تا صعود، هم برابر تیم‌های کوچک و هم مقابل تیم‌های بزرگ با انگیزه بود و به نظرم کی‌روش به تیم‌ملی شخصیت داده است
ملی‌پوش فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل با بیان این‌که امسال بسیار مقتدرانه‌تر از دوره‌های قبل راهی جام جهانی شدیم، گفت:‌ تیم‌ملی ایران از همان ابتدای رقابت‌های مقدماتی تا صعود، هم برابر تیم‌های کوچک و هم مقابل تیم‌های بزرگ با انگیزه بود و به نظرم کی‌روش به تیم‌ملی شخصیت داده است.

احمد آل‌نعمه در خصوص صعود تیم‌ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2018 روسیه، اظهار کرد: امسال بسیار مقتدرانه‌تر از دوره‌های قبل راهی جام جهانی شدیم و بسیاری از رکوردها را هم شکستیم و جا دارد به بازیکنان و کادرفنی تبریک بگویم.

وی بیان کرد: بازیکنان‌مان با توجه به کادر فنی خوبی که داریم، استحقاق این را داشتند که با اقتدار به جام جهانی صعود کنند و این صعود نیز واقعا به ما چسبید. امیدوارم که در ادامه حضور در جام جهانی نیز عملکرد خوبی داشته باشیم.

این مدافع خوزستانی فوتبال ایران با بیان این‌که تیم‌ملی برابر همه تیم‌ها با تمام وجود بازی می‌کند، گفت: تیم‌ملی ایران از همان ابتدای رقابت‌ها تا صعود، هم برابر تیم‌های کوچک و هم مقابل تیم‌های بزرگ با انگیزه بود و به نظرم کی‌روش به تیم‌ملی شخصیت داده است.

وی افزود: دو دوره متوالی است که با کی‌روش راهی جام جهانی می‌شویم و حتی این شانس نیز وجود دارد که در روسیه، نتایج بهتری از جام جهانی برزیل کسب کنیم، چراکه اکنون تجربه کی‌روش بیشتر شده است. فکر می‌کنم او پرافتخارترین مربی جام جهانی هم باشد.

آل‌نعمه خاطرنشان‌کرد: در ادامه باید برنامه‌ریزی‌ها بسیار بهتر از دوره قبلی جام جهانی باشد و انجام بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های بزرگ، بسیار مهم است. در جام جهانی برزیل وقتی در دیدار اول به مصاف نیجریه رفتیم، مشخص بود که تیم‌ملی ایران برابر تیم‌های بزرگ بازی نکرده و تجربه نداشت ولی در دیدار با آرژانتین با کسب تجربه از بازی با نیجریه، خیلی راحت‌تر بازی کردیم.

وی افزود: اکنون نیز تیم‌ملی نیاز دارد که چند بازی تدارکاتی با بهترین تیم‌های دنیا داشته باشد و اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، به کسب تجربه بازیکنان بسیار کمک می‌شود، چراکه تیم‌ملی ایران جوان است و نیاز به تجربه دارد.

این بازیکن فوتبال بیان کرد: از اینجا به بعد باید هدف‌های بیشتری داشته باشیم. کی‌روش نیز چند سال است که سرمربی تیم‌ملی است و به‌خوبی از فوتبال ما شناخت دارد و اگر بتوانیم به‌خوبی برنامه‌ریزی کنیم، صد درصد می‌توانیم از گروه‌مان هم صعود کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار