تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۴۸۲۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احسان خادمی: دوچرخه‌سواری خوزستان شرایط خوبی ندارد
ملی‌پوش خوزستانی با بیان این‌‌که دوچرخه‌سواری خوزستان شرایط خوبی ندارد، گفت:‌ از مسوولان استان می‌خواهم چشم از ملی‌پوشان دوچرخه‌سواری برندارند
احسان خادمی: دوچرخه‌سواری خوزستان شرایط خوبی نداردملی‌پوش خوزستانی با بیان این‌‌که دوچرخه‌سواری خوزستان شرایط خوبی ندارد، گفت:‌ از مسوولان استان می‌خواهم چشم از ملی‌پوشان دوچرخه‌سواری برندارند.

احسان خادمی در خصوص عضویت در تیم‌ملی سرعت، اظهار کرد:‌ خدا را شکر وضعیت خوبی دارم و روز‌به‌روز هم به شرایط بهتر نزدیک می‌شوم. تیم‌‌ملی نیز خود را برای مسابقات برو‌ن‌مرزی و آسیایی آماده می‌کند.

وی بیان کرد:‌ در فدراسیون دوچرخه‌سواری شاهد تحول و وضعیت رو به رشدی هستیم و نسبت به گذشته دیدگاه‌های متفاوتی برای برگزاری اردوها و مسابقات وجود دارد. همین برنامه‌ریزی‌ها و دیدگاه‌های متفاوت نیز باعث شده که ورزشکار با اطمینان خاطر بیشتر و خیالی راحت‌تر از توانایی‌هایش بهره ببرد، ضمن این‌که مسایلی همچون دوپینگ نیز به شدت تحت کنترل می‌باشد.

این دوچرخه‌سوار خوزستانی افزود: فدراسیون و مسوولان تیم‌ملی شرایط خوبی را برای ورزشکاران به وجود آورده‌اند، به صورتی‌که هر ورزشکار با توجه به توانایی‌اش به حق خود دست پیدا می‌کند و حقی از کسی ضایع نمی‌شود.

وی در ادامه در خصوص وضعیت دوچرخه‌سواری خوزستان نیز خاطرنشان‌کرد:‌ خوزستان شرایط چندان خوبی ندارد و علی‌رغم وجود این همه شرکت در استان ازجمله شرکت‌های فولاد و پتروشیمی‌، متاسفانه یک تیم در لیگ برتر کشور نداریم.

خادمی بیان کرد: من در حال حاضر با تیم پیشگامان کویر یزد که با سرپرستی آقایان پیشگوی و سیدرضای اداره می‌شود، در لیگ برتر شرکت می‌کنم و از شرایط تیم نیز راضی هستم. به نظرم مسوولان خوزستان باید در کنار افرادی چون پیشگوی و سیدرضای، تجربه کسب کنند. واقعا با توجه به شرایط دوچرخه‌سواری استان، فقط می‌توانم بگویم از وضعیت موجود متاسف هستم.

وی افزود: ‌قول‌های بسیاری به من داده شده ولی حتی یکی از آن‌ها محقق نشده است. من از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان می‌خواهم که از ملی‌پوشان این رشته دشوار حمایت کند. تاکنون استاندار و نماینده اندیمشک که من در این شهر زندگی می‌کنم، توجه خاصی به این رشته داشته‌اند و از آن‌ها می‌خواهم چشم از ملی‌پوشان دوچرخه‌سواری برندارند.

این ملی‌پوش خوزستانی خطاب به رییس هیات استان، گفت: دوچرخه‌سواری رشته‌ای سخت و دشوار است؛ من از رییس هیات می‌خواهم که از ورزشکاران و ملی‌پوشان حمایت کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار