تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۴۸۲۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدافع تیم صنعت نفت آبادان:
کمالوند به جایگاه بالایی در لیگ فکر می‌کند/به دنبال تغییر هستیم
امسال به دنبال تغییر در وضعیت خود هستیم زیرا کمالوند سرمربی تیم به دنبال جایگاه های بالا برای نفت است
 مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امسال به دنبال تغییر در وضعیت خود هستیم زیرا کمالوند سرمربی تیم به دنبال جایگاه های بالا برای نفت است.

علی عبداله‌زاده در خصوص تمدید قرارداد خود با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: پیشنهادهای خوبی از دیگر تیمهای لیگ برتری داشتم اما برای بازیکن آبادانی که در صنعت نفت بازی کرده باشد، حضور در تیمهای دیگر تقریبا غیرممکن می‌شود.

وی در همین خصوص اضافه کرد: وابستگی به شهر، خانواده، دوستان و البته هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اجازه ندادند که این تیم را ترک کنم.

این مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به این موضوع که در هیچ کجای ایران هواداری مثل هوادار تیم صنعت نفت آبادان دیده نمی شود، بیان کرد: این هواداران در اوج گرما، شرجی، گرد و غبار و هوای راکد کنار ما بوده اند و وظیفه ما است که با تمام توان برای آنها به میدان برویم.

وی اضافه کرد: این روزها در شرایطی در کنار تیم صنعت نفت تمرین می کنم که تجهیزات مدرن به تمرینات ما اضافه شده است و از فیلمهای روز آموزشی دنیا بهره می بریم.

عبداله زاده با بیان این مهم که امکانات فعلی تمرینی تیم صنعت نفت آبادان را پیش از این تنها در تیم ملی امید دیده بودم، افزود: با این شرایط مشخص است که کمالوند به قرار گرفتن صنعت نفت در جایگاه های بالایی جدول لیگ برتر فکر می کند.

وی بیان کرد: همیشه آرزوی آن را داشتم که تیم صنعت نفت به جایگاهی که استحقاقش را دارد برسد و نتیجه ای بگیریم که تندیس این تیم در شهر نصب شود.

این مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: شک نکنید که امسال حریف راحتی برای هیچ تیمی نیستیم و دیدگاه بقیه تیم ها را را پیش از دیدار با صنعت نفت تغییر می دهیم.

وی از برپایی اردوی تیم صنعت نفت آبادان در کردان کرج گفت و افزود: تمرین کردن در کنار کادری مجرب، گواه این موضوع است که صنعت نفت آبادان امسال به دنبال تغییر است.

عبداله زاده در همین خصوص بیان کرد: شرایط تمرینی، آب و هوا در کردان بسیار عالی است و بعد از آن اردوی ترکیه بدون تردید شرایط ما را بهتر خواهد کرد.

وی با اشاره به این موضوع که بازی با تیمهای بزرگ در ترکیه به صنعت نفت شخصیت بالاتری می دهد، تصریح کرد: با این شرایط ترس بازیکنان جوانمان هم برای مقابله با ستاره های فوتبال ایران می ریزد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار