تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۴۸۳۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قدردانی مدیریت شعب بانک شهر استان از اعتماد خوزستانی ها به بانک شهر
فرید جلالی عزیزپور، مدیریت شعب بانک شهر استان خوزستان ضمن اشاره به رشد چشمگیر فعالیتها در بخش بانکداری الکترونیک، اعطای تسهیلات و رشد 12% منابع بانک از ابتدای سالجاری از هم استانی های عزیز خوزستان بپاس این اعتماد تشکر و قدردانی نمود.

قدردانی مدیریت شعب بانک شهر استان از  اعتماد خوزستانی ها به بانک شهرفرید جلالی عزیزپور، مدیریت شعب بانک شهر استان خوزستان ضمن اشاره به رشد چشمگیر فعالیتها در بخش بانکداری الکترونیک، اعطای تسهیلات و رشد 12% منابع بانک از ابتدای سالجاری تاکنون که حاصل اعتماد و مقبولیت عامه مردم از خدمات بانک شهر است از هم استانی های عزیز خوزستان بپاس این اعتماد تشکر و قدردانی نمود.

وی با اشاره به خدمات بانک در بخش بانکداری الکترونیک و تسهیل بهره مندی از خدمات بانک توسط مردم بوسیله بسترها و شبکه های الکترونیکی بانک، خدمات همراه بانک را از محصولات منحصربفرد بانک شهر برشمرد و افزایش استقبال عمومی را از این محصول اعلام نمود.

جلالی برنامه های مهم سالجاری بانک را کمک به شهرداری های استان در راستای توسعه و عمران شهری، توسعه و بهبود سامانه حمل و نقل عمومی، صدورکارت بلیط جهت اتوبوس های شهری و حرکت در راستای تحقق ایده شهرالکترونیک عنوان نمود.

:
:
:
آخرین اخبار