تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۴۸۳۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان:
دوشنبه، اعتبارات بین شهرستان‌های خوزستان توزیع می‌شود
استاندار خوزستان گفت: با برگزاری جلسه ای، روز دوشنبه اعتبارات بین شهرستان های خوزستان توزیع می شود
دوشنبه، اعتبارات بین شهرستان‌های خوزستان توزیع می‌شوداستاندار خوزستان گفت: با برگزاری جلسه ای، روز دوشنبه اعتبارات بین شهرستان های خوزستان توزیع می شود.

 غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در نشست شورای برنامه ریزی استانداری خوزستان اظهار کرد: اهتمامی که برای طرح های تفصیلی و جامع شهرها مشخص می شود خیلی بیشتر از گذشته است. این طرح ها سال ها بلاتکلیف مانده و تصمیم گیری راجع به آنها نمی شد که برای توسعه، پیشرفت و عمران مناطق خیلی اهمیت دارد.

وی افزود: این کارها زیرساختی است که شاید خیلی مورد توجه قرار نمی گرفت ولی بیشترین مشکلات در حوزه شهری به آن مربوط می شود و باید اهتمام ویژه ای به آن داشته باشیم برای همین از این توجه ویژه انجام شده تقدیر و تشکر می کنم.

شریعتی بیان کرد: روز دوشنبه نیز جلسه ای برگزار و توزیع اعتبارات بین شهرستان های استان را انجام می دهیم تا روند عمران و توسعه استان امسال زودتر شروع شود و عنایت و خواست دولت هم بر این است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: اعتبارات استان در سال جاری به صورت قابل توجهی ارتقا پیدا کرده است و امسال هرچه سریعتر آن را به سمت عملیاتی حرکت داده  و روند نظارتی را نیز افزایش می دهیم تا به صورت بهینه هزینه و حداکثر اثربخشی بر مردم را داشته باشد.

شریعتی ابراز امیدواری کرد: انشاالله با توزیع عدالت محورانه این اعتبارات بین شهرستان ها و شروع نظارت های لازم، بتوانیم خوزستان را به کارگاهی بزرگ برای پروژه های عمرانی تبدیل کنیم.

وی با اشاره به لزوم توجه به مناطق زلزله خیز در استان گفت: پاشنه زاگرس زلزله خیزتر است و قاعدتا مخاطرات بیشتری آنها را تهدید می کند که مسئله مهمی است و باید ضریب خطر را به عدالت بین مناطق خوزستان تقسیم کنیم یعنی در مناطق دارای احتمال خطر بیشتر باید اماکنی با استحکام بالاتری برخوردار باشند.

استاندار خوزستان گفت: در حوزه راه های اصلی ـ فرعی، مدارس، عمران شهری، بهداشت و درمان نیز همه مناطق باید بهره مندی مناسب و یکسانی داشته باشند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار