تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۴۸۳۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درگیری طایفه ای در رامهرمز 10 میلیارد ریال خسارت به شبکه برق وارد کرد
درگیریهای بین دو طایفه در رامهرمز بیش از 10 میلیارد ریال به تاسیسات و تجهیزات شبکه برق خسارت وارد کرده است
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت : درگیریهای بین دو طایفه در رامهرمز بیش از 10 میلیارد ریال به تاسیسات و تجهیزات شبکه برق خسارت وارد کرده است .

به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، حمید عبیدوای، مدیر برق رامهرمز، اظهار کرد: متاسفانه در این درگیری ها، 41 اصله پایه فشار متوسط برق به همراه تجهیزات شبکه برق ، شکسته و تخریب شده که این اتفاق روی چندین طرح برقی در این منطقه تاثیر منفی گذاشته است.

عبیداوی افزود : تخریب 36 دستگاه ترانسفورماتور، مقره و یراق آلات شبکه از دیگر تبعات این درگیری بوده که کار تامین برق و پایداری شبکه را دشوار و 2میلیارد ریال به لوازم برقی خانگی خسارت وارد کرده است.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای جبران خسارت ها خاطر نشان کرد : بلافاصله پس از برقراری آرامش در محل، گروه های عملیاتی در اداره برق رامهرمز با تامین تجهیزات و با به کارگیری تمام توان تخصصی خود شروع به بازسازی نقاط آسیب دیده نمودند تا شهروندان درگرما مشکلات کمتری را داشته باشند.

وی با تشکر از مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان برای تامین منابع مالی و تجهیزات جدید برقی، اظهار امیدواری کرد با درایت مسولان استان و تدبیر بزرگان طوایف هرچه سریعتر مشکلات به وجود آمده رفع و از بروز حوادث مشابه جلوگیری گردد تا مردم منطقه دچار رنج بیشتری نشوند.

براین اساس درگیری بین 2 طایفه در منطقه 'پتک' باغملک بیش از هشت سال پیش به دلیل اختلافات ملکی آغاز شد. افراد مرتبط با این درگیری در بیش از 9 روستای باغملک و 2روستای رامهرمز ساکن هستند. از سال 94 تاکنون 22 نفر از 22 طرف کشته شده اند.

شهرستان های باغملک و رامهرمز در شرق خوزستان واقع شده‌ اند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار