تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۱۴۸۳۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در قالب طرح ساماندهی پوشاک مدارس
تولید یکصد هزار پوشاک دانش آموزان خوزستانی
در قالب طرح ساماندهی پوشاک مدارس استان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت پوشاک مدارس یکصد هزار دانش آموز خوزستانی تهیه می شود
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خوزستان گفت: در قالب طرح ساماندهی پوشاک مدارس استان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت پوشاک مدارس یکصد هزار دانش آموز خوزستانی تهیه می شود.

فرزانه عیدی وندی بیان کرد: طرح ساماندهی پوشاک دانش آموزان در استان خوزستان به دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت و هماهنگی استانداری و اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش طی دوسال گذشته انجام پذیرفته است و برای سال تحصیلی آینده از ابتدای خرداد ماه امسال با هماهنگی مدیران مدارس در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این ساماندهی به منظور فعال نمودن چرخه اقتصاد در درون استان، صورت می گیرد، تصریح کرد: اشتغال زایی بانوان سرپرست خانوار، حمایت از تولیدات داخلی، هماهنگی و نظم دهی به پوشاک دانش آموزان و آسایش اولیا در خرید و تهیه پوشاک فرزندانشان از مهمترین اهداف اجرای این طرح در استان است.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خوزستان افزود: در این راستا برای سال تحصیلی 97-96 تعداد 200 تولید کننده در سطح شهر اهواز که اکثراً زنان سرپرست خانوار هستند با تأییدیه سازمان صنعت، معدن و تجارت در سه بخش و حوزه تولیدکنندگان صنعتی، تعاونی و صنفی جهت دوخت پوشاک مدارس نواحی چهارگانه به آموزش و پرورش معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی پوشاک دانش آموزان در سایر شهرستان ها و مناطق استان با همکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت و اداره آموزش و پرورش آن شهرستان به شکل متمرکز و زیر نظر کارشناسی انجمن اولیا و مربیان منطقه و طبق دستورالعمل ارسالی از اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل صورت می پذیرد.

عیدی وندی ادامه داد: هم چنین در 2 سال گذشته اداره انجمن اولیا و مربیان با هم یاری و هماهنگی با تولیدی های پوشاک فعال در نواحی چهارگانه اهواز، توانسته است تعداد 12 هزار دست لباس برای دانش آموزان مدارس عشایری تهیه و در اختیار آنان قرار دهد.

عیدی وندی گفت: تولیدی های خیّر و پیشتاز در امر کمک رسانی به دانش آموزان ایتام، بی بضاعت و محروم، هر ساله نسبت به تهیه ی پوشاک رایگان و یا نیم بها همکاری دارند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار