تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۸۳۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول افتا در خوزستان:
مدیران نسبت به حوزه سایبری اهتمام ویژه ای به خرج دهند
باتوجه به اهمیت توجه به بحث سایبری در دستگاه های اجرایی استان و تهدیدهای احتمالی دشمن، مدیران استان نسبت به این حوزه اهتمام ویژه ای به خرج دهند
مسئول مرکز مدیریت راهبردی افتا در خوزستان گفت: باتوجه به اهمیت توجه به بحث سایبری در دستگاه های اجرایی استان و تهدیدهای احتمالی دشمن، مدیران استان نسبت به این حوزه اهتمام ویژه ای به خرج دهند.

حسین حسینی فر عصرچهارشنبه در شورای اداری خوزستان اظهار کرد: درحال حاضر کنترل زیرساخت های حیاتی در فضای سایبری شکل گرفته و آمادگی لازم برای مقابله با هر نوع تهدیدی وجود دارد.

وی افزود: اگر توان دفاع سایبری کافی نداشته باشیم دشمنان ما به سمت جنگ سایبری روی آورده و به ما صدمه وارد می کنند.

مسئول مرکز مدیریت راهبردی افتا در خوزستان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در یکی از بندهای نامه خود به ارتقای سایبری جمهوری اسلامی ایران در تراز قدرت های جهانی اشاره فرموده اند و این نشان دهنده توجه جدی ایشان به بحث سایبری است.

وی بیان کرد: مرکز مدیریت راهبردی افتای خوزستان همزمان با سراسر کشور راه اندازی شد و به عنوان یک نهاد بالادستی و ستادی وظیفه هدایت، نظارت، برنامه ریزی و سیاست گذاری در حوزه افتا را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: مسئول امنیت سایبری هر سازمانی مدیر ارشد آن سازمان بوده اما متاسفانه در برخی موارد که مدیر ارشد سازمانی را دعوت می کنیم، مدیر فناوری را به جای مدیر ارشد اعزام می کنند و می گویند ما وارد بحثهای تخصصی نمی شویم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار