تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۱۴۸۳۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس پلیس بازرسی فرماندهی انتظامی خوزستان:
حل معضل گردوخاک حق مردم خوزستان است
حقوق دولت بر مردم مشخص است که در این زمینه نسبت به حقوق مردم خوزستان می‌توان به حل معضل گرد و خاک اشاره کرد
رئیس پلیس بازرسی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: حقوق دولت بر مردم مشخص است که در این زمینه نسبت به حقوق مردم خوزستان می‌توان به حل معضل گرد و خاک اشاره کرد.

سرهنگ علی شوهانی در جلسه حقوق شهروندی اظهار داشت: حقوق دولت بر مردم مشخص است که در این زمینه نسبت به حقوق مردم خوزستان می‌توان به حل معضل گرد و خاک اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در زمینه آموزش حقوق دولت به مردم و یا مردم به دولت نیز آموزش‌و پرورش می‌تواند موثر واقع شود، افزود: در زمینه بازرسی فعالیت‌های مختلف نیروی انتظامی خوزستان واحد نظارت همگانی را داریم به طوری که دیدار چهره به چهره فرمانده انتظامی استان و روسای پلیس تخصصی با مردم برگزار می‌شود.

رئیس پلیس بازرسی فرماندهی انتظامی خوزستان بیان کرد: معاونت اجتماعی نیز نظرسنجی‌های مختلفی را انجام می‌دهد که در زمینه تقویت حقوق شهروندی بسیار مفید است.

وی گفت: منشور حقوق شهروندی اولویت و اقدام بسیار خوبی است چرا که هر فردی جدای از شخصیت حقوقی خود در ابتدا یک شهروند محسوب می‌شود.

آمادگی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان خوزستان برای انجام فعالیت‌های حقوق شهروندی

همچنین سرهنگ علی قاسم‌پور معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان خوزستان در این جلسه تصریح کرد: نیازسنجی‌ها در زمینه حقوق شهروندی باتوجه به شرایط استان انجام شود و سپس برنامه‌ریزی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه هر دستگاه اجرایی به تناسب‌های مورد نیاز در این زمینه فعالیتهای لازم  را اجرایی کند، افزود: در زمینه آموزش و نیز موضوعاتی از جمله نظرسنجی باتوجه به جغرافیا، فرهنگ، قومیت و آب و هوای خوزستان، معاونت اجتماعی آمادگی انجام فعالیت‌های لازم را دارد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار