تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۱۴۸۳۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خبر داد:
بازشماری آراء در بندر ماهشهر، بندر امام، شهر چمران، امیدیه و جایزان ظرف 24 ساعت آینده
علی گلمرادی از بازبينی و بازشماری تعدادی صندوق اخذ رای در شهرستان بندر ماهشهر (بندر ماهشهر، بندر امام خمينی (ره ) و شهر چمران) و شهرستان اميديه (اميديه و جايزان) ظرف ٢٤ساعت آينده خبر داد
نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در مجلس شورای اسلامی از بازبينی و بازشماری تعدادی صندوق اخذ رای در شهرستان بندر ماهشهر (بندر ماهشهر، بندر امام خمينی (ره ) و شهر چمران) و شهرستان اميديه (اميديه و جايزان) ظرف ٢٤ساعت آينده خبر داد.

علی گلمرادی با اشاره به ضرورت توجه به حقوق و امانات مردم اظهار کرد: با توجه به وجود ابهامات و از طرفی اعتراض تعداد زیادی از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوارهای اسلامی شهر و روستا، از طریق پیگیری‌های مستمر در هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات و همچنین هیأت نظارت استان مجوز بازبینی و بازشماری قریب به ٢٠ درصد از تعداد صندوق‌های این دو شهرستان اخذ شد.

وی افزود: آنچه برای این‌جانب در انتخابات اخیر اهمیت دارد حقوق شهروندان و صیانت از انتخاب واقعی آنها است و نباید بر اساس سلائق شخصی و مخدوش کردن آراء مردم باعث  تضییع حق‌الناس شویم. به همین دلیل این بازنگری صرفا به منظور صیانت از آرای مردم صورت می‌پذیرد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در مجلس خاطرنشان کرد: به منظور شفافیت بیشتر در این اقدام پیش رو تعدادی نماینده از سوی نامزدهای انتخاباتی معترض در هنگام بازنگری و بازشماری در کنار هیأت‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌ها حضور و مشارکت خواهند داشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار