تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۴۸۳۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهلت یک ماهه شورای تامین شادگان برای تحویل سلاح غیرمجاز
شورای تامین شهرستان شادگان با صدور اطلاعیه ای از دارندگان سلاح غیر مجاز خواست تا در مدت یک ماه این سلاح ها را به یگان های امنیتی تحویل دهند
در این اطلاعیه آمده است: برابر مصوبه شورای تامین به کلیه دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز اطلاع داده می شود که یک ماه مهلت دارند نسبت به تحویل سلاح و مهمات خود به یگان های امنیتی از قبیل حوزه ها و ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان اقدام کنند.

در این اطلاعیه نوشته شده:این اقدام در راستای افزایش امنیت و مقابله با تیراندازی ها و حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز است، و کسانی که اقدام به تحویل سلاح خود کنند معافیت ها و تخفیفات ویژه قضایی برخوردار می شوند، در غیر این صورت بعد از اتمام مهلت در صورت کشف و دستگیری با اشد مجازات با آنها برخورد خواهد شد.

وجود سلاحهای غیر مجاز دربین مردم موجب به وجود آمدن مشکلات خاص و خونین شدن نزاعهای ساده و درمواردی به بار آمدن سانحه کشته شدن افراد بیگناه در اثرتیر اندازی هوایی در مناسبتها می شود که بین مردم منطقه مرسوم است.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
0
0
خبلی هاتحوبل نمیدن.بعدچی میشه؟بایدچندنفررواویزون کردتا ترس وعبرت بشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
0
فکر نکنم افراد مسلح که تعداد آنها به چندین هزار نفر میرسد سلاح خود را داوطلبانه تحویل دهند شاید فقط سلاح شکاری را تحویل دهند مشکل اصلی وجود ده ها هزار سلاح جنگی در این شهرستان است
:
:
:
آخرین اخبار