تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۴۸۳۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشتی قهرمانی جوانان آسیا؛
۵ فرنگی کار ایران به فینال رسیدند
5 نماینده ایران در مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا به فینال رسیدند
5 نماینده ایران در مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا به فینال رسیدند.

در پایان مسابقات مقدماتی رقابت های روز نخست کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا، محمد جواد رضایی در وزن ۵۵ کیلوگرم، کرامت عبدولی در وزن ۶۰ کیلوگرم، امین کاویانی نژاد در وزن ۶۶ کیلوگرم، مهدی بالی در وزن ۸۴ کیلوگرم و امیرمحمد نوروزی در وزن ۹۶ کیلوگرم،  ۵ نماینده کشورمان بودند که به دیدار فینال راه یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان دور مقدماتی به شرح زیر است:

 در وزن ۵۵ کیلوگرم محمد جواد رضایی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر الهام بهرام‌اف از ازبکستان را شکست داد. وی در دور بعد نیز با نتیجه ۱۱ بر یک از سد هی دانگ سون از کره جنوبی گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. رضایی در این مرحله مقابل کائو لیگائو از چین با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. حریف رضایی در دیدار نهایی ژولامان شارشنبکوف از قرقیزستان است.

در وزن ۶۰ کیلوگرم کرامت عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل یرنار فیداخمتوف از قزاقستان با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه ۸ بر صفر تالا تالا از چین را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار سیداله تازایف از ترکمنستان است.

در وزن ۶۶ کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول مقابل ایلانا ایلانا از چین با نتیجه ۱۰ بر ۲ به پیروزی رسید. وی در دوربعد محمود باخشیلوف از ازبکستان را با نتیجه ۴ بر ۲ از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. کاویانی نژاد در این مرحله نیز با نتیجه ۸ بر صفر پاروین کومار از هند را مغلوب کرد و راهی دیدار نهایی شد. حریف وی در دیدار فینال مری بیکنوف از قزاقستان است.
در وزن ۸۴ کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول در دور دوم سنجر تمیربک از قزاقستان را با نتیجه ۶ بر صفر شکست داد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار نیز ارماتبک شرماتوف از ازبکستان را با نتیجه ۴ بر صفر و ضربه فنی مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. حریف بالی در این دیدار کالیدین آسیکیف از قرقیزستان است.

در وزن ۹۶ کیلوگرم امیرمحمد نوروزی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد مقابل دونگ جائه لی از کره جنوبی با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی شیگه فومی دیگوچی از ژاپن را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در این دیدار تیمور ماماجانوف از ازبکستان است.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد شربی نیازی در دور نخست مقابل ساجان از هند با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و با توجه به باخت این هندی در مرحله نیمه نهایی، شربی نیازی از دور رقابت ها کنار رفت.

فردا نیز در روز دوم و پایانی این رقابت ها پویا دادمرز در وزن ۵۰ کیلوگرم و امیرمحمد حاجی پور در وزن ۱۲۰ کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار