تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۴۸۳۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انهدام باند سارق خودرو با 11فقره سرقت در دزفول
اعضای این باند در سرقت هشت دستگاه خودرو و نیز سرقت لوازم داخل سه خودرو دست داشته اند
فرمانده انتظامی دزفول از شناسایی و انهدام یک باند سارق حرفه ای خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت:اعضای این باند در سرقت هشت دستگاه خودرو و نیز سرقت لوازم داخل سه خودرو دست داشته اند.

سرهنگ علی الهامی در تشریح اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری عوامل این سرقت ها افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان دزفول موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود:ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی محل اختفای یک باند سه نفره سرقت خودرو شده که با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافل گیرانه هر سه سارق را در مخفیگاهشان دستگیر کردند .

این مقام انتظامی ادامه داد : متهمان در تحقیقات بعمل آمده به هشت سرقت خودرو و سه فقره داخل خودرو در دزفول و شهرستان های همجوار اعتراف کرده که با انجام تحقیقات تکمیلی یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد .

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در خاتمه با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی به شهروندان توصیه نمود : برای پیشگیری از سرقت خودرو ضمن استفاده از لوازم بازدارنده اعم از نصب دزدگیر و قفل فرمان حتی المقدور وسیله نقلیه خود را در شعاع دید خود و افراد مطمئن و یا در پارکینگ های دارای مسئول مشخص پارک نمایند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار