تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۴۸۳۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:
نفت آبادان امسال باید حداقل تک رقمی شود
هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تک رقمی شدن در جدول رده بندی لیگ برتر هفدهم حداقل نتیجه کسب شده مان خواهد بود
هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تک رقمی شدن در جدول رده بندی لیگ برتر هفدهم حداقل نتیجه کسب شده مان خواهد بود.

امید جهانبخش با ابراز رضایت کامل از انتخاب تیم صنعت نفت آبادان برای شرکت در لیگ برتر هفدهم افزود: در زمان حاضر شرایط بسیار خوبی را به لحاظ تمرینی و آمادگی جسمانی در اردوی کردان پشت سر می گذاریم.

وی اظهار کرد: وجود بازیکنان باکیفیت و امکانات خوب از یک سو و انجام تمرینات مناسب توسط کمالوند، شرایط بسیار خوبی را به لحاظ آماده سازی تیمی سبب شده است.

جهانبخش با اشاره به بهبود شرایط بدنی بازیکنان در اردوی کردان تصریح کرد: پس از اردوی ترکیه از لحاظ بدنی به آمادگی کامل می رسیم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فضای صمیمی حاکم بر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان سبب شده تا احساس بازیکن تازه وارد بودن را نداشته باشم، مثل این است که در تیم پارسال و با دوستان نزدیکم تمرین می کنم.

جهانبخش از وجود هواداران پر تعداد، پرشور و طرفدار تیم صنعت نفت آبادان به عنوان یکی از دلایل انتخاب این تیم برای حضور در لیگ هفدهم نام برد و افزود: به رغم وجود چندین پیشنهاد از تیمهای بزرگ پایتخت اما در گفت و گو با کمالوند به این نتیجه رسیدم که می توانم در صنعت نفت پیشرفت کنم.

وی با بیان اینکه از انتخاب تیم صنعت نفت آبادان رضایت کامل قلبی دارم، اظهار کرد: با انجام تمرینات فشرده از سوی کمالوند و اضافه شدن بازیکنان جدید در روزها آینده، تیم آرام آرام شکل کامل تری به خود می گیرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار