تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۱۴۸۳۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه شهرستان شادگان:
مسئولان‌نسبت به‌رفع مشکلات کشاورزان شادگان همت‌کنند
امام جمعه شادگان با بیان اینکه کشاورزی شادگان نیازمند توجه جدی برای رفع مشکلات است، گفت: مسئولان نسبت به رفع مشکلات کشاورزان شادگان همت کنند
 امام جمعه شادگان با بیان اینکه کشاورزی شادگان نیازمند توجه جدی برای رفع مشکلات است، گفت: مسئولان نسبت به رفع مشکلات کشاورزان شادگان همت کنند.

حجت الاسلام سید مجید شرفی اظهارکرد: مسئولان رفع مشکلات کشاورزان و دامداران شادگان را اولویت کاری خود بدانند.

وی با تاکید بر اینکه کشاورزان قشر زحمت کشی هستند، افزود: مسئولان در رفع مسائل و مشکلات کشاورزان دغدغه دارند اما باید رفع این مشکلات را در اولویت امور خود قرار دهند.

امام جمعه شادگان ادامه داد: یکی از پایه ها و ارکان اقتصاد مقاومتی، بخش کشاورزی است که باید در این مسیر با برداشتن گام های درست، استقلال اقتصادی کشور را محقق و در تلاش توسعه بخش کشاورزی تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی از ارکان اقتصاد مقاومتی است، گفت: رفع مشکلات کشاورزی، توسعه اقتصادی در کشور را به دنبال دارد.

حجت الاسلام شرفی با اشاره به اینکه بخش زیادی از موفقیت های این بخش طی این سال ها، مرهون تلاش و زحمت قشر کشاورز بوده است، تصریح کرد: خام فروشی، فعال نبودن صنایع تبدیلی، خشکسالی و کمبود منابع آبی نیز از معضلات امروزی این بخش است.

امام جمعه شادگان از مسئولان در بانک، بیمه و جهاد کشاورزی خواست، مسائل مربوط به مشکلات کشاورزان شهرستان شادگان از جمله بیمه و ارائه تسهیلات مناسب بانکی را پیگیری و نسبت به برطرف شدن مشکلات این قشر زحمت کش تلاش کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار