تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۴۸۳۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش و جوانان شوش:
۲ زمین تنیس خاکی در شوش راه‌اندازی می‌شود
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شوش از راه‌اندازی دو زمین تنیس خاکی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیون تومان در این شهرستان خبرداد
رشید هدایت‌خواه اظهار داشت: ساخت 2 زمین تنیس خاکی در این شهرستان به اتمام رسیده و این زمین‌‌های تنیس خاکی در مجموعه ورزشی تختی بعد از ماه مبارک رمضان راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: ساخت این پروژه ورزشی بااعتباری بالغ‌بر 40 میلیون تومان از منابع تملک‌دارایی سال95 هزینه شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شوش تصریح کرد: دو زمین‌ تنیس خاکی این شهرستان با رعایت استاندارد در مساحت 1400 مترمربع در مجموعه ورزشی تختی ساخته شده است.

هدایت‌خواه به تجهیز خانه کشتی این شهرستان اشاره نمود و افزود: با همکاری و مساعدت مدیرکل ورزش‌و‌جوانان خوزستان، سالن کشتی تختی این شهرستان در جهت جلوگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در حین تمرین کشتی‌گیران به ارتفاع 2متر ضربه‌گیر نصب شده است.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه ورزش کشتی در شهرستان شوش از پتانسیل بالایی برخوردار بوده و قهرمانان زیادی در این رشته ورزشی داریم، رفع مشکلات کشتی‌گیران این شهرستان در اولویت کاری اداره ورزش و جوانان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شوش با تقدیر از تلاش‌های خبرگزاری تسنیم در پوشش اخبار این شهرستان افزود: از خبرنگاران شهرستان شوش انتظارداریم در رابطه با ترویج فرهنگ سلامت و توسعه ورزش در سطح شهرستان، تلاش بیشتری کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار