تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۴۸۳۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان اهواز:
مدیران شهرداری و آب و فاضلاب اهواز به دادسرا احضار شدند
دادستان اهواز گفت: مدیران شهرداری و آب و فاضلاب اهواز برای ارائه توضیحات درباره کوتاهی صورت گرفته و سقوط کودک ۳ ساله در کانال فاضلاب به دادسرا احضار شدند.
عباس حسینی پویا درباره مرگ کودک 3 ساله در پی سقوط در کانال فاضلاب اهواز اظهار داشت: پس از خبر سقوط کودک در کانال، پیدا کردن جسد کودک اولویت کار ما بود که با پی‌گیری‌های لازم جسد کودک 3 ساله پس از یک روز پیدا شد.

وی با بیان اینکه پرونده مرگ کودک سه ساله در پی سقوط در کانال فاضلاب منطقه کوی علوی تشکیل شد، افزود: مدیران شهرداری و آب و فاضلاب اهواز برای ارائه توضیحات درباره کوتاهی صورت گرفته به دادسرا احضار شدند.

دادستان اهواز گفت: با توجه به اینکه مدیران شهرداری و آب و فاضلاب یکدیگر را مقصر این حادثه ناگوار اعلام کردند پرونده به کارشناسی ارجاع شد تا کارشناس مقصر اصلی را تشخیص دهد و با مقصر حادثه برخورد قاطع می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه همانند این حادثه در شهرهای دیگر استان خوزستان اتفاق افتاده همچنین پیرو این حادثه تلخ قرار است جلسه در راستای ایمنی معابر برگزار شود تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

حسینی پویا بیان کرد: مسئولان به وظایف قانونی خود عمل کنند تا ما شاهد چنین حوادث تلخ نباشیم که نیاز به برخورد باشد. باید مدیران شهرداری و آب و فاضلاب معابر را ایمن و پیشگیری‌های لازم را انجام دهند.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
0
0
مدیر!!!!!!!!!!!!چه کلمه خنده دار و نچسبی برای این نالایقان!!!!!!!!
:
:
:
آخرین اخبار