تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۴۸۴۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فردا آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد/ افزایش ظرفیت پذیرش
مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از افزایش ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد 96 خبر داد و گفت: تعداد 169 هزار و 655 داوطلب در این آزمون پذیرفته خواهند شد.
دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته 96 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با توجه به مهلت تمدید شده ساعت 24 فردا یکشنبه (28 خرداد 96) پایان می‌پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تا ساعت 8 صبح امروز (27 خرداد 96) تعداد 326 هزار و 12 داوطلب در دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته 96 انتخاب رشته نموده‌اند و به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته اکیداً توصیه می‌شود در این مهلت باقی‌مانده یعنی تا ساعت 24 فردا یکشنبه 28 خرداد 96 با مطالعه اطلاعیه‌های منتشر شده سازمان سنجش آموزش کشور به ویژه اطلاعیه‌ای که روز یکشنبه 21 خرداد و همچنین اطلاعیه‌ای که در روز پنجشنبه 25 خرداد بر روی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت؛ با رعایت کلیه شرایط و ضوابط نسبت به انتخاب حداکثر 100 کدرشته‌محل از کدرشته‌محل‌های مجاز و مورد علاقه خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: همچنین آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته در آزمون فوق اقدام نموده‌اند نیز می‌توانند در این فرصت باقی‌مانده و با توجه به اطلاعیه جدید منتشر شده سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ویرایش و مشاهده اطلاعات خود اقدام کنند.

به گفته وی، ضمنا داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد 96 مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی نیز می‌باشند ضرورت دارد براساس اطلاعیه‌ای که این دانشگاه منتشر می‌کند و در مهلت مشخص با مراجعه به سایت این دانشگاه نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های خود اقدام کنند.

دکتر توکلی در پایان از افزایش ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد 96 خبر داد و خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون کارشناسی ارشد 96 (بجز ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی) با توجه به ظرفیت‌های اعلام شده براساس اطلاعیه‌های روز یکشنبه 21 خرداد 96 و پنجشنبه 25 خرداد 96 جمعا تعداد 169 هزار و 655 نفر می‌باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار