تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۱۴۸۴۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خریدی که برای استقلال حداقل ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون آب می‌خورد
نصیرزاده: استقلال باید برای رضایت‌نامه شجاعیان ۱.۵ میلیارد «نقد» بدهد نه چک
مدیرعامل گسترش فولاد اعلام کرد که این باشگاه مبلغ رضایت‌نامه شجاعیان را از استقلال فقط به صورت نقدی دریافت می‌کند
مدیرعامل گسترش فولاد اعلام کرد که این باشگاه مبلغ رضایت‌نامه شجاعیان را از استقلال فقط به صورت نقدی دریافت می‌کند.

هوشنگ نصیرزاده درباره اینکه گفته می‌شود استقلال قرار است مبلغ رضایت‌نامه داریوش شجاعیان را به صورت قسطی و در قالب چک پرداخت کند، اظهار داشت: این موضوع اصلاً صحت ندارد. یعنی در این مورد صحبتی با یکدیگر نداشتیم که ببینیم آنها چطور می‌خواهند مبلغ را به ما پرداخت کنند. ما مبلغ را فقط به صورت نقدی دریافت می‌کنیم و نیازی به صحبت کردن در این مورد نیست.

وی افزود: داریوش شجاعیان دو سال با گسترش فولاد قرارداد داشت و قرار بود برای سال اول 850 میلیون و برای سال دوم 950 میلیون تومان به او بپردازیم که این مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان می‌شد. وقتی یک باشگاه شجاعیان را از ما تقاضا می‌کند، در واقع 2 سال منافع ما از این بازیکن را از بین می‌برد. به همین دلیل، پیشنهاد ما از همان روز اول هم کاملاً منطقی بود. استقلال اول قبول نمی‌کرد، اما بعداً به مبلغ پیشنهادی ما نزدیک شد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که آیا کل مبلغ یک و نیم میلیارد تومانی که استقلال می‌خواهد بپردازد، فقط برای رضایت‌نامه است یا از این مبلغ چیزی هم نصیب شجاعیان خواهد شد، گفت: ما مبلغی می‌گیریم و رضایت‌نامه را صادر می‌کنیم. همه آن مبلغی که گفته شده، صرفاً فقط برای صدور رضایت‌نامه است، اما اینکه شجاعیان چقدر از تیم استقلال پول می‌گیرد، هیچ ربطی به ما ندارد. مبلغ یک و نیم میلیارد تومان، متعلق به باشگاه گسترش فولاد است.

نصیرزاده در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود شجاعیان بیشتر تمایل دارد به پرسپولیس برود، تصریح کرد: توافقی که بین استقلال و گسترش فولاد انجام شد که شجاعیان به تیم منصوریان برود. اگر پرسپولیس مبلغ درخواستی ما را پرداخت می‌کرد، شجاعیان می‌توانست به تیم برانکو برود. شجاعیان تحت قرارداد گسترش فولاد است و باید به تیمی رضایت ما را جلب کرده است برود.

وی با بی‌اطلاعی از پیشنهاد سپاهان برای به خدمت گرفتن داریوش شجاعیان، یادآور شد: این موضوع را برای اولین بار از شما می‌شنوم. فقط باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای جذب شجاعیان اقدام کرده بودند.

 با این شرایط اگر طبق گفته نصیرزاده، قرارداد شجاعیان همانند گسترش فولاد در استقلال هم 850 میلیون تومان باشد با احتساب یک میلیارد و پانصد هزار تومانی که باید بابت رضایت‌نامه او بپردازند، جذب این بازیکن برای استقلال حداقل 2 میلیارد و 350 میلیون تومان آب می‌خورد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار