تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۱۴۸۴۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس فوتبال دقت کنید
رییس هیات فوتبال خوزستان با تاکید بر لزوم دقت خانواده‌ها برای ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس فوتبال دارای مجوز، گفت:‌ خانواده‌ها با انجام تحقیقات، اقدام به ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس فوتبال کنند
عبدالکاظم طالقانی در خصوص فعالیت مدارس فوتبال در سطح استان، ‌اظهار کرد:‌ بسیاری از مدارس فوتبال استان دارای مجوز و در حال فعالیت هستند. این مدارس اکنون در حال ثبت‌نام از دانش‌آموزان علاقه‌مند به این رشته هستند و تقریبا 20 روزی است که فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی بیان کرد:‌ همچنین آکادمی هیات فوتبال و تشکیلات مشخص آن، از دو سال گذشته دایر شده است و از علاقه‌مندان به این رشته ثبت‌نام می‌کند.

رییس هیات فوتبال خوزستان عنوان کرد:‌ خانواده‌ها حتما به این موضوع توجه کنند که فرزندان خود را در باشگاه‌ها و مدارسی ثبت‌نام کنند که دارای مجوز از هیات فوتبال بوده و این مدارس مورد سوء، نداشته باشند. برخی مدارس در سطح استان وجود دارند که بدون مجوز در حال فعالیت و ثبت‌نام از علاقه‌مندان هستند که این خلاف قانون است و البته ما ابزارهای بازدارنده‌ای برای چنین مواردی مشخص کرده‌ایم و با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره به ابزارهای بازدارنده برای برخورد با متخلفان، افزود: اگر مشاهده شود که چنین مدارسی مشغول به فعالیت‌ هستند، کارت مربیگری مربی که با این مدارس همکاری می‌کند، لغو می‌شود؛ همچنین چنین مدارسی به نیروی انتظامی معرفی می‌شوند و باید پاسخگو باشند. در صورت ادامه فعالیت نیز به قوه قضائیه معرفی خواهند شد.

طالقانی خاطرنشان‌کرد: ‌سال گذشته تخلفاتی مشاهده و به اداره‌کل ورزش و جوانان استان گزارش شد و آن‌ها نیز از نظر حقوقی و قانونی پیگیر مسائل شدند.

وی با تاکید بر لزوم دقت خانواده‌ها برای ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس دارای مجوز، توصیه کرد: ‌خانواده‌ها با انجام تحقیقات، اقدام به ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس فوتبال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند با واحد استعدادیابی و جوانان هیات فوتبال استان واقع در ورزشگاه تختی اهواز ارتباط بگیرند.

رییس هیات فوتبال خوزستان با بیان این‌که امسال نظارت ما بر فعالیت مدارس فوتبال استان دوچندان شده است، عنوان کرد: نظارت لازم بر این بخش را داریم و اگر تخلفی مشاهده شود، به اداره‌کل ورزش و جوانان استان گزارش می‌دهیم.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 200 مدرسه فوتبال در خوزستان مشغول به فعالیت‌ هستند که آماری بسیار خوب است. با توجه به این‌که خوزستان از قدیم به مهد فوتبال و استان فوتبال‌خیز معروف بوده است، علاقه‌مندان به رشته فوتبال در این استان بیشتر از دیگر استان‌ها بوده‌اند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار