تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۴۸۴۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس و مکان برگزاری نماز عید فطر در رامشیر
مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و محل برگزاری نماز عید سعید فطر در رامشیر اعلام شد.
خوزنیوز: جلسه هماهنگی ستاد برگزاری راهپیمایی روز قدس با حضور حجت الاسلام معرف امام جمعه رامشیر ، سعید فیوضی فرماندار رامشیر ، مدیران و مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ فرماندار رامشیر در این جلسه با عرض گرامیداشت شبهای قدر، و تسلیت ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت امام علی علیه السلام گفت: روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یادگاری از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که نابودی رژیم صهیونیستی و محو اسرائیل از صحنه روزگار و آزادسازی قدس از چنگال صهیونیست ها از آرمان های ایشان و انقلاب اسلامی است.

سعید فیوضی در ادامه با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در مجلس شورای اسلامی و مرقد حضرت امام خمینی (ره) و تلاش دشمنان اسلام و نظام درطی سال های اخیر درکمرنگ ترکردن مراسم روز جهانی قدس٬ بر برگزاری مراسم باشکوه ، منسجم و منظم در سطح شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: همه مسئولين دستگاههای اجرایی و ادارات باید از همه توان و ظرفيت ، جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم راهپيمایی روز جهانی قدس استفاده نمایند و بستر و شرایط لازم را به منظور حضور پرشور و حداکثری مردم ولایتمدار فراهم نمایند .

فیوضی در ادامه ضمن دعوت از کلیه شهروندان جهت حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس در شهر رامشیر روز جمعه دوم تیرماه ساعت 12 ظهر از مقابل فرمانداری آغاز خواهد شد و با رسیدن به مصلی نماز جمعه(مسجدامام خمینی(ره)) و قرائت قطعنامه پایان خواهد یافت که پس از این مراسم مردم ولایتمدار رامشیر در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام معرف امام جمعه رامشیر نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت شرکت در راهپیمایی روز قدس خاطر نشان کرد: قدس قبله اول مسلمین است و مسلمانان بار دیگر با شركت در راهپیمایی امسال حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از صهیونیست‌ها را نشان خواهند داد .

در ادامه اعضاء به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و بر بکارگیری تمامی امکانات در برگزاری راهپیمایی روز قدس، آماده سازی محیط راهپیمایی، ممانعت از پارک خوردوها در طول مسیر ، استقرار خودروهای آتش نشانی و آمبولانس در محل تاکید شد.

همچنین هماهنگی های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر نماز عید سعید فطرانجام و ساعت برگزاری نماز نیز در ساعت 7:30 دقیقه صبح در محل مسجد امام خمینی (ره) تعیین شد.
برچسب ها: رامشیر
:
:
:
آخرین اخبار