تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۱۴۸۴۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشکیل کمیته پیگیری مرگ دلخراش کودک اهوازی
استاندار خوزستان در پی سانحه دلخراش جان باختن کودک اهوازی در کانال فاضلاب دستور داد کمیته پیگیری ویژه جهت بررسی ابعاد حادثه و برخورد با مقصران تشکیل شود.
 استاندار خوزستان در پی سانحه دلخراش جان باختن کودک اهوازی در کانال فاضلاب دستور داد کمیته پیگیری ویژه جهت بررسی ابعاد حادثه و برخورد با مقصران تشکیل شود.

در نامه غلامرضا شریعتی به فرامند هاشمی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی آمده است: حادثه دلخراش جان باختن کودک سه ساله بر اثر سقوط در کانال فاضلاب مایه تاثر و تاسف شدید است. مقتضی است سریعا با تشکیل یک کمیته ویژه علل بروز حادثه بررسی و گزارش دقیقی جهت اطلاع شهروندان ارائه و منتشر شود.

استاندار خوزستان در ادامه تاکید کرده است: باید اطمینان حاصل شود بدون توجه به عناوین با مقصران اصلی برخورد قانونی صورت گیرد و همه تدابیر لازم برای پیشگیری از حوادث مشابه اتخاذ شود. همچنین همه دستگاه ها و مسئولان مرتبط با موضوع موظند که نهایت همکاری را با این کمیته داشته باشند.

همچنین امروز فرامند هاشمی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و کیامرث حاجی زاده مدیرکل بحران استانداری خوزستان با خانواده کودک جان باخته دیدار کردند.

هاشمی زاده در این دیدار ضمن تسلیت به بازماندگان کودک سانحه دیده نسبت به پیگیری دلایل بروز حادثه وجوانب آن قول مساعد داد.

بر اساس این گزارش، محمد بروایه کودک سه ساله اهوازی عصر روز پنج شنبه گذشته هنگام بازی به داخل کانال دفع آبهای سطحی و فاضلاب کوی علوی اهواز افتاد. جنازه این کودک پس از ساعت ها جستجو ساعت 21 روز جمعه در تصفیه خانه چنیبه اهواز پیدا شد.

همچنین معاون امورعمرانی استاندار خوزستان از کانال فاضلاب مورد نظر که در پشت اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان در بلوار گلستان و کوی علوی اهواز واقع است بازدید کرده و دستور داد که شهرداری منطقه و اداره فاضلاب اهواز نسبت به پوشش کامل کانال مورد نظر با بتن در اسرع وقت اقدام کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار