تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۱۴۸۴۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد:
کشف بیش از 110 کیلوگرم مواد مخدر در ماهشهر
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف مقدار 109 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش و دستگیری یک سوداگر مرگ در شهرستان ماهشهرخبر داد
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف مقدار 109 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش و دستگیری یک سوداگر مرگ در شهرستان ماهشهرخبر داد.

سید محمد صالحی اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر و در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه فردی به صورت کاملا حرفه ای مبادرت به خرید و فروش وانتقال محموله های سنگین مواد مخدر در شهرستان ماهشهر و شهرستان های همجوار می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ماهشهر قرار گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: ماموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی مقامات قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

صالحی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم ماموران پلیس مقدار 68 کیلو و 500 گرم حشیش، 41 کیلوگرم تریاک، 6 دستگاه ترازوی توزین مواد و تعداد یک حقه وافور کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه خاطرنشان کرد: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به همراه کشفیات مربوطه تحویل مراجع قضائی شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار