تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۴۸۴۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخواست مدیرکل ورزش از استاندار برای حل مشکل مجموعه ورزشی "حجاب" اهواز
یک مجموعه ورزشی به نام "حجاب" در منطقه گلستان اهواز داریم که زمین آن طی سال‎های گذشته گرفته و توسط اداره‎کل ورزش و جوانان خوزستان ساخته شد ولی متاسفانه بنیاد مستضعفان استان اجازه ورود نمی‌دهد و از استاندار درخواست کمک در این زمینه را داریم
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت:‌ یک مجموعه ورزشی به نام "حجاب" در منطقه گلستان اهواز داریم که زمین آن طی سال‎های گذشته  گرفته و توسط اداره‎کل ورزش و جوانان خوزستان ساخته شد ولی متاسفانه بنیاد مستضعفان استان اجازه ورود نمی‌دهد و دست روی این مجموعه گذاشته است و از استاندار درخواست کمک در این زمینه را داریم.

افشین حیدری در شورای ورزش استان که روز شنبه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: قرار بر این شد که از این به بعد جلسات شورای ورزش استان به صورت منظم و مدون برگزار شوند تا خروجی آن دستاوردی برای ورزش استان باشد. بر این اساس مقرر شد هر سه ماه یک بار جلسه شورای ورزش خوزستان را داشته باشیم و کار به یک برنامه هدفمند تبدیل شود.

وی افزود: اتفاق خوبی که افتاد، تعیین کمیته‌های مربوط به شورای ورزش استان بود که احکام آن‎ها نیز با دستور دکتر شریعتی صادر شد و از جلسه آینده شورا، خروجی کمیته‌ها، دستورکار جلسات قرار می‌گیرد. تمام این اقدامات برای توسعه ورزش استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به دستور کار امروز شورای ورزش خوزستان، گفت: بررسی مصوبات جلسه قبلی شورا در راستای طرح و هدف‌گذاری برای المپیک و پارالمپیک 2020 و آسیایی و پارآسیایی جاکارتا است که این طرح آماده شده است و به‌زودی در دستور کار شورا لحاظ می‌شود.

وی بیان کرد:‌ یکی دیگر از دستورکارهای این جلسه، ورزش بانوان است. همچنین موضوع جانبازان و معلولان در جلسه گذشته مطرح و تقویم شورای ورزش استان هم به اعضا ارائه شد.

حیدری گفت: همچنین به‎زودی معاونت ورزش بانوان به تشکیلات وزارت اضافه می‌شود که حرکت بسیار خوبی است و تاثیر خود را در ورزش نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه تا سه سال آینده دیگر مشکلی در زیرساخت‎ها نداریم، افزود: اینکه دائما از نداری‎ها حرف بزنیم ما را از هدفمان دور می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به ماده 27 صدم ارزش افزوده، عنوان کرد:‌ این ماده کمبود و کاستی‌های ورزش استان را حل می‌کند و از طریق این ماده، ما تا پایان سال جاری می‌توانیم بیش از 40 درصد پروژه‎های نیمه‎تمام استان را به اتمام برسانیم.

وی همچنین گفت: با توجه به ماده 27 صدم ارزش افزوده، مبلغ 62 میلیارد تومان برای استان در نظر گرفته شده است که 12 میلیارد تومان آن در حوزه جوانان، هفت میلیارد و 500 میلیون تومان آن سهم ورزش آموزشگاه‌ها و 42 میلیارد تومان به پروژه‌های نیمه‌تمام استان اختصاص دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه ‌در حال راه‌اندازی کمیته اقتصاد در ورزش هستیم، عنوان کرد: در راستای ماده 53، خیلی از مدیران باید به تعهد اجتماعی خودشان عمل کنند. طی سال گذشته فقط دستگاه آب و برق به تعهد خود عمل کرد و امیدواریم امسال با کمک استاندار، سهم هر دستگاه را مشخص کنیم.

حیدری با اشاره به دغدغه حوزه ورزش بانوان در اهواز، گفت: یک مجموعه ورزشی به نام حجاب در منطقه گلستان اهواز داریم که زمین آن در دوران مدیریت آقای دانیالی گرفته شد که متعلق به سازمان بنیاد مستضعفان استان بود و اداره‎کل ورزش و جوانان خوزستان آن را ساخت، ولی متاسفانه بنیاد مستضعفان استان اجازه ورود نمی‌دهد و دست روی این مجموعه گذاشته است. این مجموعه، خوب و اختصاصی برای بانوان است که از استاندار درخواست کمک در این زمینه را داریم.

وی خاطرنشان‎کرد: با حمایت استاندار خوزستان، احداث مجموعه بین‌المللی تیراندازی و ‌اسب‎سواری، مدرسه تخصصی قایقرانی و گلف، احداث خانه تخصصی وزنه‎برداری در اهواز، احداث خانه کشتی در شهرستان‌های ایذه و اندیمشک و همچنین تجهیز اماکن ورزشی را در سال جاری خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان تاکید کرد: اگر حمایت‎های استاندار خوزستان نبود، امروز استقلال خوزستان را در لیگ برتر فوتبال کشور نداشتیم و حتی وزیر نیز از زحمات استاندار ورزش دوست استان قدردانی کرده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار