تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۱۴۸۴۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آثار 2 هنرمند خوزستانی به یک نمایشگاه بین‎المللی در انگلیس راه یافت
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از راه‎یابی آثار نقاشی و مجسمه‎سازی 2 هنرمند دزفولی به بخش مسابقه نمایشگاه بین‌المللی kunsthuis انگلیس خبر داد
آثار 2 هنرمند خوزستانی به یک نمایشگاه بین‎المللی در انگلیس راه یافت رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از راه‎یابی آثار نقاشی و مجسمه‎سازی 2 هنرمند دزفولی به بخش مسابقه نمایشگاه بین‌المللی  kunsthuis  انگلیس خبر داد.  

نادر سعادتی‎فرد اظهار کرد: آثار 100 هنرمند منتخب از 11 کشور دنیا به بخش مسابقه این نمایشگاه راه یافته‎اند که در این بین آثار دو هنرمند خوزستانی به نام‎های عبدالرضا رابطی و حمید نورآبادی نیز به چشم می‎خورد. 

وی افزود: در این نمایشگاه آثار نقاشی، حجم، دیجیتال آرت، مجسمه‎سازی و آثار دیگر به نمایش گذاشته می‌‎شود که عبدالرضا رابطی با یک اثر نقاشی و حمید نورآبادی با یک اثر مجسمه‎سازی در این نمایشگاه حضور دارند.  

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول ادامه داد: آثار این دو هنرمند دزفولی در بخش فینالیست ها قرار گرفته است و با هنرمندان دیگر کشورها به رقابت می پردازند.  

او خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از جمعه (26 خرداد 96) گشایش یافته است و به مدت یک ‎ماه ادامه خواهد داشت.  

سعادتی‎فرد یادآور شد: آثار این 2 هنرمند دزفولی پیش از این بارها در نمایشگاه های  بین المللی کشورهای مختلف به نمایش گذاشته شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار