تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۴۸۴۶۴
print
نسخه چاپی
send
ارسال به دوستان
ذخیره
دزفول به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خوزستان از داشتن پلیس راه محروم است و این امر مشکلاتی را برای مردم این شهرستان موجب شده است
دزفول با چهار هزار و 700 کیلومتر مربع وسعت و حدود 500 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت استان خوزستان از داشتن پلیس راه محروم است و این امر مشکلاتی را برای مردم این شهرستان موجب شده است.

 رییس پلیس راه اندیمشک - خرم آباد ، ایجاد پلیس راه در دزفول به علت موقعیت خاص جغرافیایی این شهرستان را ضروری دانست و گفت:احداث پلیس راه در جاده شوش - اهواز و حوالی هفت تپه تصویب شده ولی از آنجا که شهرستان دزفول جاده برون استانی ندارد پلیس راه خوزستان پیشنهاد کرده که این پلیس راه در دزفول احداث شود.

سرهنگ سیدگودرز نوربخش با پیشنهاد اینکه می توان این پلیس راه را در جاده شوشتر -دزفول راه اندازی کرد گفت:باید از ظرفیت ادارات دیگر مانند اداره صنعت و معدن نیز برای احداث پلیس راه استفاده کرد زیرا ماشین آلات معادن مشکلاتی برای ایمنی جاده ها ایجاد کرده اند و باید بخشی از هزینه ها از این طریق پرداخت شود.

به گزارش ایرنا رئیس پلیس راه اندیمشک - خرم آباد همچنین در نشست شورای ترافیک شهرستان دزفول به تشریح مناطق ترافیکی حادثه خیز در دزفول پرداخت و گفت:محور روستای انجیرک به سمت جاده آوج یکی از جاده های حادثه خیز است که باید ایمن شود .

وی افزود:این محور بدون شانه بوده و علائم عمومی آن نیز کم است که باید هشت کیلومتر این محور ایمن شود.

وی هرس درختان جاده آوج به سمت میانرود و وضعیت نامناسب آسفالت جاده آوج به سمت سیاه منصور را ازدیگر نقاط حادثه خیز دیگر شهرستان دزفول عنوان کرد و گفت:وضعیت آسفالت جاده آوج به سمت سیاه منصور مناسب نیست و آسیب جدی به خودروها وارد می کند ضمن اینکه پل روستای مطهری دزفول نیز به علت ناامین بودن و پرتاب سنگ توسط یک راننده موجب کوری چشم یکی از شهروندان شده است .

سرهنگ نوربخش نبست به تاریکی جاده قلعه سید،روستای منتظری تا پل حمید آباد هشدار داد و گفت:پیچ خطرناک جاده بن جعفر به سمت عباس آباد نیاز به برج نوری دارد و باید علائم آشکارسازی پیچ را نصب کرد.
مرجع / ایرنا
ایمیل مستقیم: info@khouznews.ir
پیامک: 5000205020
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار