تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۴۸۴۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان خبرداد:
جاده سلامت در شهرستان شادگان احداث می شود
هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع پیاده رو سازی در شهر شادگان اجرا شده است و جاده سلامت تا دو ماه آینده تکمیل می شود
معاون فرماندار شادگان گفت: هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع پیاده رو سازی در شهر شادگان اجرا شده است و جاده سلامت تا دو ماه آینده تکمیل می شود.

نعمت الله آلبوغبیش پیش از ظهر امروز در جلسه مناسب سازی محیط ویژه معلولان و جانبازان از اجرای هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع پیاده رو سازی در معابر شهر شادگان خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات جلسات مناسب سازی محیط ویژه معلولان و جانبازان در دو سال گذشته هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع پیاده رو سازی و کف پوش گزاری در شهر شادگان اجرا شده است.

معاون فرماندار شادگان با تاکید بر لزوم فعال سازی نظام مهندسی و نظارت بهینه راه و شهرسازی برای رعایت اصول شهرسازی افزود: دستورالعمل مناسب سازی محیط ویژه معلولان و جانبازان باید توسط کلیه ادارات رعایت و اجرایی شود.

وی یادآور شد: دو طرف بلوار آیت الله بهبهانی شهر شادگان به عنوان جاده سلامت با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی حداکثر برای دو ماه آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

آلبوغبیش در ادامه بر ضرورت ارائه عملکرد دو ساله ترافیک شهرستان توسط شهرداران و الزام سازندگان اماکن عمومی به رعایت دستورالعمل مناسب سازی محیط ویژه معلولان و جانبازان تاکید کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار