تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۴۸۴۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان:
ساعت ۱۱ امروز مشکل برق سپیدار اهواز به طور کامل حل شد
مشکل برق بخشی از اهواز که به علت سوختن ترانس های برق صورت گرفت، ساعت ۱۱ امروز برطرف شد
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: مشکل برق بخشی از اهواز که به علت سوختن ترانس های برق صورت گرفت، ساعت ۱۱ امروز برطرف شد.

محمود دشت بزرگ با اشاره به مشکلات ایجاده شده برای شبکه برق اهواز به علت افزایش گرمای هوا اظهار کرد: شب گذشته بر اثر پرباری شبکه و افزایش دمای هوا پست سپیدار اهواز دچار مشکل شد که این امر منجر به آتش سوزی کابل سوئیچ گیر شد.

وی افزود: آتش نشانان ساعت یک بامداد آتش آن را که از ۱۰ و هشت دقیقه شروع شده بود، مهار کردند و بلافاصله نسبت به برق دار شدن بخش های آسیب دیده اقدام کردیم. اولین ترانسفورماتر ساعت دو صبح به مدار وارد و بارگیری از آن شروع شد.

دشت بزرگ عنوان کرد: بخشی از بارهای خاموش شده را به ایستگاه های مجاور منتقل و آنها را برقدار کردیم ولی با توجه به خسارتی که به خاطر آتش سوزی بود خاموشی ها تداوم پیدا کرد و ساعت ۱۱ امروز اشکالات ترانس اصلی ایستگاه را برطرف و بعد آن نسبت به برق دار کردن مناطق اقدام کردیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان عنوان کرد: ایستگاه اهواز سه که با آتش سوزی همراه شده بود، مناطقی از جمله سپیدار، باهنر و نواحی اطراف را تحت پوشش می دهد.

دشت بزرگ تصریح کرد: ترانس های شبکه، قلب تپنده و مهمترین تجهیزات هستند که تأمین بار را انجام می دهند و هرچه تحت تنش باشند ریسک بهره برداری را بالا برده و حوادث این چنینی را پیش می آورد.

وی تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم تا با راهکارهایی مثل مدیریت مصرف باعث تعدیل در بار شبکه شوند. همچنین حضور خود را در نقاطی که قرار دارند تجمیع و از وسایل سرمایشی متعدد خودداری کنند.

دشت بزرگ با اشاره به اینکه مردم تنظیمات دمایی وسایل سرمایشی را روی ۲۴ درجه بگذارند، ادامه داد: مردم بهتر است از ۱۳ تا ۱۵ از وسایل الکتریکی با مصرف بالا استفاده نکنند و استفاده از این وسایل را به ساعت های اولیه صبح موکول کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار