تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۱۴۸۴۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیش‌بینی گرد و غبار در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برای خوزستان
در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، در برخی نقاط استان، کاهش شعاع دید افقی بر اثر وقوع گرد و غبار پیش بینی می شود
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، در برخی نقاط استان، کاهش شعاع دید افقی بر اثر وقوع گرد و غبار پیش بینی می شود.

کوروش بهادری یکشنبه اظهار کرد: به دنبال وزش باد از روز دوشنبه تا چهارشنبه، برخی کانون های داخلی فعال می شود که در صورت نیاز اطلاعیه در این باره صادر می شود.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته امیدیه با 49 و ایذه با 19 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط خوزستان گزارش شده است و تغییرات دمایی هوای اهواز بین 47 و 30 درجه سانتیگراد در نوسان است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: پیش بینی می شود دمای هوای امروز آبادان، ماهشهر و اهواز به 49 درجه سانتیگراد برسد و احتمال می دهیم سایت کشاورزی اهواز به 50 درجه سانتیگراد نیز برسد.

بر اساس گزارش مدیریت بحران استانداری خوزستان، زمان کار ادارات و دستگاه های اجرایی استان در روزهایی که دمای هوای استان به بیش از 49 درجه سانتیگراد برسد ساعت 13 خواهد بود.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
3
2
دیدین هواشو داشتین بهش رای دادین حالا میگه برای بر طرف کردن ریز گرد اعتبار نداریم . وضع برقتون هم که ماشا ا... من نمیدونم شما به چی این دولت دل خوش کردین بهش رای دادین
اشکان مهدویان
|
UNITED KINGDOM
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
0
خوزستان ازقدیم الایام به جز سود آوری وفداکاری برای این مملکت نداشته،ومنفعتش رسیده به شهرهاواستانهای دیگه این وسطهرمسوولی تونسته ازسادگی وگذشت این مردم به نفع خودش بهره برده بوسیله همه انتخاباتی که برگزار میشه فعلا تا انتخابات بعدی اعتباری در کار نیست،پول برق بهمن ماه هم که تامین اعتبارنشده که قراربود رایگان بشه خداوکیلی اگه اینجا تبریز بود جرات داشتن اینهمه وعده توخالی بدن
:
:
:
آخرین اخبار