تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۴۸۴۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام برنامه‌های "روز قدس" و بزرگداشت شهدای هفتم تیر در اهواز
مراسم روز جهانی قدس، در روز جمعه (دوم تیرماه) از ساعت 11 صبح از درب مسجد آیت‌الله موسوی جزایری آغاز و با طی کردن مسیر 30 متری چهارراه آبادان تا مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز به پایان می‌رسد
جزئیات برگزاری آیین‌های روز جهانی قدس و انتفاضه و بزرگداشت شهدای هفتم تیر در اهواز، اعلام شد.

عبدالحمید فخاری‌مقدم معاون برنامه‌ریزی فرمانداری اهواز در جلسه ستاد هماهنگی روز جهانی قدس و انتفاضه و بزرگداشت شهدای هفتم تیر که 27 خردادماه در محل این فرمانداری برگزار شد، با محکوم کردن حملات تروریستی به حرم حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی به اهمیت روز جهانی قدس اشاره و اظهار کرد: مراسم روز جهانی قدس امسال باید همانند سال‌های گذشته باشکوه برگزار شود.

وی افزود: مراسم روز جهانی قدس، در روز جمعه (دوم تیرماه) از ساعت 11 صبح از درب مسجد آیت‌الله موسوی جزایری آغاز و با طی کردن مسیر 30 متری چهارراه آبادان تا مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز به پایان می‌رسد.

فخاری‌مقدم به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای گرامی‌داشت این روز اشاره کرد و گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری این مراسم اندیشیده شده است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری اهواز افزود: تمام شبکه‌های تلویزیونی و رسانه‌های استکبار علیه کشور ما خبررسانی می‌کنند و ما باید تبلیغات را طوری برنامه‌ریزی کنیم تا توطئه دشمنان را خنثی کنیم و از تمام امکانات برای این مراسم استفاده کرده و دفاع تمام‌قد از مظلومان را نشان دهیم.

فخاری‌مقدم همچنین به مراسم بزرگداشت هفتم تیرماه در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه سه تن از شهدای هفتم تیر خوزستانی هستند، باید مراسم باشکوهی بهتر از سال‌های گذشته در شأن این شهدای گران‌قدر در شهرستان اهواز برگزار شود.

همچنین در این جلسه، حجت‌الاسلام سید فضل اله سپهر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، به اهمیت روز قدس و سفر اخیر ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به عربستان سعودی اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف سفر ترامپ به عربستان ضربه زدن به اسلام ناب محمدی و خیانت به اسلام و مکتب توحید است.

وی هدف اصلی این سفر را مشروعیت بخشیدن به رژیم صهیونیستی در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از سران کشورهای اسلامی برای ماندن دست به هر کاری می‌زنند و از پول مسلمین برای ضربه زدن به مسلمانان استفاده می‌کنند و حتی نگران از بین رفتن قرآن و مسجدالحرام نیستند.

سپهر با بیان اینکه ما باید درنهایت عزت و آبرومندی و به نحو شایسته روز قدس را که یادگار حضرت امام راحل (ره) است، برگزار کنیم ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی از بین بردن روز قدس است و تلاش می‌کنند که ردّ پای امام خمینی (ره) را از بین ببرند.

آیین‌های بزرگداشت شهدای هفتم تیر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش، از 28 خردادماه آغاز می‌شود و تا دوازدهم تیرماه در این شهرستان ادامه دارد.

غبارروبی از گلزار شهدا، دیدار با آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، سخنرانی دکتر افشارنیا ریاست کل دادگستری خوزستان در روز نهم تیرماه پیش از خطبه‌های نماز جمعه، حضور روسای دادگستری خوزستان در روز یازدهم تیرماه در همایش روسای دادگستری کل کشور و دیدار روسای دادگستری با رهبر معظم انقلاب در روز دوازدهم تیرماه ازجمله برنامه‌های ویژه بزرگداشت هفتم تیر در اهواز است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار