تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۴۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم تسریع در احداث خط لوله آب شرب دارخوین به شادگان
فرماندار شادگان بر ضرورت تسریع در روند اجرای پروژه احداث خط لوله آب شرب 52 اینچ دارخوین به شادگان تاکید کرد
فرماندار شادگان بر ضرورت تسریع در روند اجرای پروژه احداث خط لوله آب شرب 52 اینچ دارخوین به شادگان تاکید کرد .

احمد جعفری نسب یکشنبه در این جلسه بررسی مشکلات آب شهرستان شادگان بر ضرورت رفع مشکلات آب شرب روستاهای این شهرستان تاکید کرد و از سازمان آب و برق خوزستان خواست تلاش‌ و امکانات لازم را جهت تامین آب شرب برخی از روستاهای شهرستان تامین و رسیدگی به وضعیت این روستاها را در اولویت قرار دهد.

وی از احداث مخازن دهستان حسینی و تاسیسات گرگربخش مرکزی خبر داد و گفت:این مخازن بمنظور تامین آب شرب این مناطق احداث می شوند.

جعفری نسب بر ضرورت تسریع در روند اجرای پروژه احداث خط لوله آب شرب 52 اینچ دارخوین به شادگان تاکید کرد و افزود:سازمان آب و برق خوزستان نسبت به فعالسازی پروژه اقدام نماید تا شاهد پایان این پروژه در سریع ترین زمان ممکن باشیم .

فرماندار شادگان از احداث سه مخزن هوایی آب شرب بهداشتی برای روستاهای فیه شاوردی بخش خنافره ، ابوشلوگ و منصوره بخش مرکزی و یک مخزن زمینی برای تامین آب بخش خنافره خبر داد.

 فرماندار شادگان به همراه حجت السلام و المسلمین مجید ناصری نژاد رییس مجمع نمایدگان استان خوزستان و نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، معاون مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان ،معاون بهره برداری سازمان و آب برق خوزستان و جمعی از مسئولان محلی از وضعیت آب شرب روستای فیه شاوردی بخش خنافره شهرستان شادگان به صورت میدانی بررسی شد.

در این بازدید میدانی احداث مخزن هوایی روستای فیه شاوردی، تقسیم آب بصورت عادلانه در روستاها، بررسی مشکلات خط آبرسانی بخش خنافره و خرید زمین برای احداث منبع هوایی روستای فیه شاوردی توسط سازمان آب و برق خوزستان پس از بحث و تبادل نظر مصوب شد.

پیشتر هادی شاوردی رئیس آبفار شادگان از آبرسانی به 10 روستای این شهرستان بوسیله تانکر خبر داده بود.

وی از جیره بندی آب در برخی روستاهای شهرستان شادگان خبر داد و افزود:از ساعت 6 بامداد تا 12 و 30 دقیقه و از ساعت 17 تا 23 هر روز، 30 هزار متر مکعب آب شرب به روستای این شهرستان پمپاژ می شود.

شهرستان شادگان در جنوب غرب استان خوستان و 75 کیلومتری اهواز حدود 188 روستا و سه بخش دارد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: دارخوین ، شادگان
:
:
:
آخرین اخبار