تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۱۴۸۵۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندارشادگان خبرداد:
برگزاری کلاسهای پیشگیری از اعتیاد برای ۳۵۰۰ شادگانی
دوره های آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای سه هزار و ۵۰۰ نفر در شهرستان شادگان برگزار شد
معاون فرماندار شادگان گفت: دوره های آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای سه هزار و ۵۰۰ نفر در شهرستان شادگان برگزار شد.

نعمت اله آلبوغبیش ظهر امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان از برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای سه هزار و ۵۰۰ نفر خبر داد و اظهار کرد: این کلاسها در سال ۹۵ برای دانش آموزان متوسطه و رانندگان و اصناف مختلف برگزار شد.

وی با اعلام اینکه سه مرکز ترک اعتیاد در شهرستان فعال هستند، افزود: پیشگیری تأثیر به سزایی در کاهش روی آوری به اعتیاد داشته و با استقبال و علاقه اجرا می شود.

معاون فرماندار شادگان یادآور شد: همچنین در سال گذشته دوره های آموزشی ضمن خدمت برای مدیران و معلمان در راستای پیشگیری از اعتیاد دانش آموزان همراه با تشکیل هفت برنامه ویژه و ۳۰ جلسه کارگاه آموزشی درسطح مدارس برگزار و تشکیل شده است.

آلبوغبیش در ادامه افزود: علاوه بر موارد ذکر شده در چند نوبت نمایشگاه سیار پیشگیری از اعتیاد همراه با توزیع بیش از سه هزار بروشور و تراکت اجرا شده و برنامه های پیشگیری از اعتیاد به طور مستمر ادامه دارد.

معاون فرماندار شادگان با تاکید برای اجرای مصوبات شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر و تشکیل جلسات پنجگانه، بر لزوم تجلیل از جانبازان عرصه مبارزه با مواد مخدر و ارائه گزارش مصور از اقدامات انجام شده، تأکید کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار