تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷
کد خبر: ۱۴۸۵۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دغدغه پورموسوی در درون دروازه/ سوشا یا فرناندو، کدام‌یک فولادی می‌شوند؟
به‌ نظر می‌رسد در درون دروازه تیم فولاد خوزستان، شاهد تغییراتی خواهیم‌ بود.
 سیدسیروس پورموسوی پس از آغاز کارش در فصل نقل و انتقالات، اکنون به‌دنبال برطرف کردن نقاط ضعف تیمش در پست‌ دروازه‌بانی است.

پورموسوی در فصل نقل‌ و‌ انتقالات، با خرید بازیکنانی نظیر ایمان مبعلی و پیمان عاشوری، کمربند خط میانی تیمش را محکم کرد.

در ادامه نسبت به تمدید قرارداد با ایوب والی، یوسف وکیا، سینا مریدی و عبدالله کرمی اقدام کرد و در ادامه پیمان شیرزادی را نیز به‌خدمت گرفت تا خیالش از بابت خط دفاعی راحت باشد.

در خط حمله نیز با رحیم زهیوی به توافق رسید و دو بازیکن به نام گلزاری و رمضانی را از دسته‌ اول به‌ خدمت گرفت تا در سه پست تیمش را تقویت کرده باشد.

اما تنها نقطه‌ای که دو بازیکن از این تیم جدا شده‌اند و هنوز بازیکنی به ترکیبش اضافه نشده است، درون دروازه است؛ جدایی وحید طالب‌لو و مهرداد طهماسبی که اولی به‌ دلیل اتمام قرارداد و دومی به‌ دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی بوده، سبب شده تا پورموسوی، دغدغه نبود گزینه‌ای مطمئن درون دروازه تیمش را حس کند و تنها گزینه‌ کنونی‌اش احسان مرادیانِ جوان خواهد بود.

اما به‌ نظر می‌رسد فولادی‌ها در این زمینه بیکار نبوده‌اند و مذاکراتشان با دو گزینه نسبتاً مناسب را آغاز کرده‌اند.

گزینه نخست، فرناندو خسوس، دروازه‌بان فوق‌العاده موفق دو سال پیش استقلال‌خوزستان است، که فصل پیش در تیم گسترش‌فولاد توپ می‌زد و اکنون به‌نظر می‌رسد بوناچیچ علاقه‌ای به ادامه همکاری با وی در تیم گسترش را ندارد و این می‌تواند شانس حضور او در فولاد را افزایش دهد.

گزینه دوم اما نامی آشناست، سوشا مکانی، گلر اسبق فولادی‌ها که چند فصلی است در خارج از کشور توپ می‌زند، اکنون به‌دنبال بازگشت به تیم سابقش است؛ مکانی که روزهای خیلی‌ خوبی در لباس فولاد داشت، قصد جدایی از لیگ نروژ و بازگشت به فوتبال کشورمان را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید در نهایت پورموسوی، در این زمینه چه تصمیمی خواهد گرفت و از بین گزینه‌های موجود در بازار، کدام‌ یک را انتخاب خواهد کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار