تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۱۴۸۵۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس تاکسیرانی ایذه خبر داد:
نصب کارت خوان در تاکسی های شهری ایذه
رئیس حمل و نقل، ترافیک و تاکسیرانی شهرداری ایذه از نصب دستگاه کارت‌خوان در تاکسي های شهری این شهر خبر داد
رئیس حمل و نقل، ترافیک و تاکسیرانی شهرداری ایذه با بیان اینکه دستگاه کارت‌خوان در تاکسي های شهری این شهر نصب خواهد شد گفت: طرح تاکسی اینترنتی از دیگر برنامه‌هایی است که در آینده نه چندان دور در شهر ایذه اجرا خواهد شد.

مظفر کیانی ده‌کیان امروز با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ایجاد تغییرات مثبت در خدمات‌دهی تاکسی‌های شهری به شهروندان اظهار کرد: طی هماهنگی‌هایی که با ریاست بانک قوامین شعبه شهرستان ایذه صورت گرفت مقرر شد با رایزنی‌هایی که با سرپرستی این بانک صورت می‌گیرد طی عقد قرار داد با واحد تاکسیرانی شهرداری ایذه نصب کارت‌خوان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه نصب کارت‌خوان در تمام تاکسی‌های شهری ایذه صورت خواهد گرفت افزود: این اقدام به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از اتلاف وقت مسافران شهری بوده و در طی آن به جای معطل ماندن راننده و مسافر برای باقی هزینه پرداخت تنها با یک کارت تمام کار انجام خواهد شد.

مدیرحمل و نقل، ترافیک و تاکسیرانی شهرداری ایذه تصریح کرد: علاوه بر صرفه‌جویی در وقت، پیش‌گیری از اخذ کرایه اضافه از مسافران از دیگر مزایای این طرح خواهد بود.

کیانی با بیام اینکه کرایه‌ها بر اساس مسیرهای مشخص شده برای کارکرد تاکسی‌ها در دستگاه برنامه‌ریزی می‌شود ادامه داد: طرح تاکسی اینترنتی از دیگر برنامه‌هایی است که در آینده نه‌چندان دور در شهر ایذه اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به این طرح خاطرنشان کرد: طرح تاکسی اینترنتی با استفاده از یک اپلیکشین موبایل انجام می‌شود و فرد تنها با نصب این نرم‌افزار در صورت نیاز به حضور تاکسی در محل خود با کلیک در نرم افزار به مرکز پشتیبانی وصل شده و در سریع‌ترین زمان، نزدیک‌ترین تاکسی برای وی اعزام می‌شود.

کیانی گفت: مقدمات انجام این طرح فراهم شده است و با رایزنی‌هایی که با شرکت پشتیبان طرح صورت گرفت یک تاکسی‌رانی پویا و قابل دسترس برای شهروندان مهیا خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به روند نوسازی تاکسی‌های شهری افزود: تاکنون نزدیک به 145 تاکسی در شهر ایذه نوسازی شده است و تا پایان سال نیز 150 تاکسی دیگر به جمع آن تاکسی‌های نو اضافه می‌شود.

کیانی در پایان تصریح کرد: تمام هدف مجموعه تاکسی‌رانی شهرداری ایذه رضایت شهروندان بوده و بر این اساس شهروندان می‌توانند در صورت شکایت و پیشنهاد با شماره تلفن 06143622015 تما حاصل فرمایند.

 انجام این اقدامات در شهر ایذه برای الکترونیکی کردن تاکسی‌های شهری ایذه برای نخستین‌بار است که صورت می‌گیرد و مظفر کیانی رئیس امور تاکسیرانی شهرداری این شهر با اقدامات موثر خود در چند ماه اخیر باعث ایجاد تحولی جدید در این مجموعه بوده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار