تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۱۴۸۵۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مگنو و سزار حرفه‌ای و آماده هستند
کمالوند: به شرایط ایده‌آل نزدیک شده‌ایم/ شیمبا به نفت نزدیک‌تر است
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اردوی کردان نیز به شرایط ایده‌آلی رسیده و رفته رفته به ترکیب مدنظر خود خواهیم رسید
فراز کمالوند امروز اظهار کرد: پس از قطعی شدن پیوستن آگوستو سزار و مگنو باتیستا، حال به دنبال جذب یک مدافع چپ و یک مهاجم هستیم.

وی ادامه داد: اما در این مسیر یک سری محدودیت‌های داریم که دست ما را برای جذب بازیکن بسته چرا که ما تنها شش سهمیه داریم ولی امیدواریم بتوانیم دو بازیکن مورد نظر را نیز جذب کنیم تا به ترکیب دلخواه تیم برسیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: اردوی کردان نیز به شرایط ایده‌آلی رسیده، بازیکنان بین هشت تا 9 ساعت در روز مشغول به تمرین هستند که از این تعداد سه جلسه تمرین عملی و یک جلسه تئوری برای آنها پیش‌بنیی شده است به طوری که تنها در شبانه روز شش الی هفت ساعت تنها فرصت استراحت دارند.

کمالوند عنوان کرد: خوشبختانه مگنو و سزار در شرایط بدنی بسیار خوبی قرار دارند و این حرفه‌ای بودن این بازیکنان را نشان می‌دهد، در حال حاضر نیز تمرینات خود را با تیم آغاز کرده‌اند و فکر می‌کنم خیلی زود به هماهنگی لازم نیز برسند.

وی افزود: در کل شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود و ما خیلی زودتر از زمانی که در نظر گرفته بودیم به آمادگی مدنظر دست خواهیم یافت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به نوع حریفان تدارکاتی این تیم در اردوی کردان، یادآور شد: به این دلیل که بازیکنان زیر فشار بدن‌سازی هستند سعی کردیم یکی دو حریف را مطابق با شرایط بدنی بازیکنان انتخاب کنیم و طی روزهای چهارشنبه و شنبه هفته آینده دو بازی را در کردان برگزار کنیم.

کمالوند با اشاره به اردوی بعدی این تیم در کشور ترکیه، تاکید کرد: ما بازی‌های تدارکاتی خود را به اردوی ترکیه موکول کرده‌ایم و در حال رایزنی با چند تیم ترک و اروپایی هستیم تا در این 14 روزی که که در این کشور اردوی خود را بر پا خواهیم کرد، چند بازی را به انجام برسانیم.

وی باشگاه صنعت نفت را همچنان یکی از مشتری‌های جدی شیمبا عنوان کرد و گفت: در مورد لوسیانو پریرا هم ما همچنان به دنبال جذب این بازیکن هستیم و همزمان یک مهاجم برزیلی دیگر را مدنظر داریم که نام وی را فعلا فاش نمی‌کنیم، اما شیمبا به ما نزدیک‌تر شده و پیوستن او به نفت آبادان و به واسطه نزدیکی این بازیکن با من بیشتر است و تمام سعی ما جذب این بازیکن خواهد بود.

کمالوند با عنوان این این موضوع که برنامه تیمش پس از اردوی کردان به استراحت بازیکنانش اختصاص دارد، اضافه کرد: پس از این اردو نیز بازیکنان به استراحت خواهند پرداخت و در آبادان جلسه تمرینی برگزار نخواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان خاطرنشان کرد: در بین دو اردو، طی روزهای چهارم و پنجم تیر ماه بر اساس وعده‌ای که داده بودیم، از بازیکنان بومی آبادان نیز تست گرفته خواهد شد و معیار آنها نیز خواهیم سنجید تا در صورت صلاحدید، چند بازیکن را نیز از این طریق به مجموعه تیم اضافه کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار