تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۱۴۸۵۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قول مساعد عضو کمیسیون آموزش مجلس برای پیگیری افزایش اعتبار دانشگاه چمران اهواز
محمود صادقی عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، در بین دانشجویان خوابگاه حضرت معصومه (س) دانشگاه شهید چمران اهواز حضور یافت و قول مساعد داد برای تامین اعتبار امکانات رفاهی این دانشگاه از طریق مجلس ورود کند.
 صادقی یکشنبه شب در بین دانشجویان معترض خوابگاه حضرت معصومه (س) و نمایندگان تمام طیف ها در سالن جلسات ساختمان مرکزی این دانشگاه حضور یافت که این نشست تا پاسی از شب ادامه داشت و دانشجویان مشکلات خود را با محور خوابگاه ها و برخی مسائل دیگر مطرح کردند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: از عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی درخواست افزایش اعتبارات برای تامین هرچه بیشتر امکانات رفاهی این دانشگاه از طریق مجلس شد چون بافت خوابگاه های این دانشگاه فرسوده است و باید اعتبارات افزایش یابد.

صدیقه جلالی اظهار کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز به دلیل شرایط جوی خاص باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

جلالی ادامه داد: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی قول داد تا شهریور و پیش از شروع ترم جدید این مشکلات حل شود چون هم اکنون دانشجویان در فصل امتحانات قرار دارند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: دانشجویان در مقابل مشکلات خود بی تفاوت نبودند و صدای اعتراض آنها به گوش همه مسئولان رسید و مسئولان از جمله استاندار خوزستان و رئیس دانشگاه شهید چمران نیز برای حل مشکلات دانشجویان به خوبی ورود کردند.

مجتمع خوابگاهی دانشگاه شهید چمران اهواز شامل 10 بلوک خوابگاهی است که سرمایش و تهویه 2 بلوک از آن به وسیله کولر و بقیه به صورت سیستم تهویه مرکزی (چیلر) تامین می شود.

دانشجویان خوابگاه دخترانه حضرت معصومه (س) دانشگاه شهید چمران اهواز از چهارشنبه شب هفته گذشته در اعتراض به گرمی هوای محل اسکان خود ناشی از کار افتادن سیستم خنک کننده اتاق های خود در این مجتمع خوابگاهی تجمع کردند.

با تعمیرات جزئی و توصیه های مسئولان فنی وضعیت خوابگاه ها تا حدی بهبود یافت اما به حد ایده آل نرسید و تعمیرات عمده به محض پایان ترم و تخلیه خوابگاه ها آغاز می شود.

خوابگاه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، یک خوابگاه از طرف دانشگاه در شهر اهواز و یک خوابگاه 200 تا 300 نفره از طرف دانشگاه آزاد برای دانشجویان این مجتمع آماده شد که بیشتر دانشجویان به دلیل قرارداشتن در فصل امتحانات تمایلی به جابجایی ندارند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار