تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۴۸۵۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خوزستان:
دریافت حق سرویس در رستوران‌ها تخلف است
هیچ رستوران یا سلف سرویسی نباید از مشتریان حق سرویس دریافت کند و این کار که توسط برخی رستوران‌ها انجام می‌شود، خلاف و غیرقانونی است
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خوزستان گفت : هیچ رستوران یا سلف سرویسی نباید از مشتریان حق سرویس دریافت کند و این کار که توسط برخی رستوران‌ها انجام می‌شود، خلاف و غیرقانونی است.

علی‌محمد رحمانی‌زاده اظهار کرد: بر اساس نامه‌ای که به سازمان صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده، گرفتن هرگونه حق سرویس از مشتریان ممنوع است.

وی افزود: هیچ رستوران یا سلف سرویسی بر این اساس نباید از مشتریان خود حق سرویس دریافت کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفین برخورد می‌شود؛ همچنین مشتریان نیز می‌توانند در صورت مشاهده دریافت حق سرویس، این تخلف را به سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اطلاع دهند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خوزستان تصریح کرد: هیچ رستوران یا سلف سرویسی نباید از مشتریان حق سرویس دریافت کند و این کار که توسط برخی رستورا‌ن‌ها انجام می‌شود، خلاف و غیرقانونی است.

رحمانی‌زاده عنوان کرد: در صورت مشاهده این تخلف، بر اساس قوانین نظام صنفی با واحدهای متخلف برخورد می‌شود و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان وظیفه دارد تا در این زمینه از حقوق مردم دفاع کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار