تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۴۸۵۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتبال کارگری خوزستان:
اگر به اسرائیل نمی‌خوردیم قهرمان جهان می‌شدیم
سرمربی تیم فوتبال کارگری کشت‌ و صنعت نیشکر امیرکبیر خوزستان با بیان این‌که تنها با هدف کسب عنوان قهرمانی در المپیاد جهانی شرکت کرده بودیم، گفت: اگر در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها با تیم اسرائیل مواجه نمی‌شدیم، عنوان قهرمانی متعلق به ایران بود.

محمدامین طرفیان در خصوص عملکرد این تیم در المپیاد کارگری جهان، اظهار کرد:‌ ما پیش از حضور در این رقابت‌ها با حمایت مدیران کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر، به‌صورت شبانه‌روزی تمرین می‌کردیم و تنها با هدف کسب عنوان قهرمانی پا به این رقابت‌ها گذاشتیم.

وی ادامه داد:‌ در بازی اول به مصاف تیم بسیار قوی فرانسه رفتیم و در حالی که حریف برای قهرمانی در این مسابقات تلاش می‌کرد، موفق شدیم با نتیجه 2 بر یک این تیم را شکست دهیم و آن را از گردونه مسابقات خارج کنیم.

سرمربی تیم فوتبال کارگری کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر خوزستان گفت:‌ بازی دوم‌مان با تیم مکزیک بود که این تیم شامل بازیکنان تیم‌ملی فوتبال سال 98 این کشور بود و در واقع با تیم پیشکسوتان شرکت کرده بود. ما نیز با بازیکنان ذخیره به مصاف مکزیک رفتم و موفق شدیم، با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی برسیم و راهی مرحله نیمه‌نهایی شویم.

وی عنوان کرد: اما در مرحله نیمه‌نهایی متاسفانه به تیم اسرائیل خوردیم و به خاطر رهبر، ‌امت، ‌شهدا و مردم فلسطین، حاضر به رویارویی با این تیم نشدیم و از مسابقات حذف شدیم.

طرفیان بیان کرد: اگر در نیمه‌نهایی به تیم اسرائیل نمی‌خوردیم، مطمئن باشید که عنوان قهرمانی این رقابت‌ها از آن تیم ایران می‌شد، چرا که با آمادگی در این مسابقات شرکت کرده بودیم و تنها هدف‌مان، کسب عنوان قهرمانی بود.

وی سطح این رقابت‌ها را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: 13 تیم در این مسابقات حضور داشتند و اگر ما تیم فرانسه را حذف نمی‌کردیم، این تیم خوب، قهرمان این رقابت‌ها می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال کارگری کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر خوزستان در خصوص مراسم استقبال از این تیم نیز عنوان کرد: روز گذشته (یک‌شنبه) که از لتونی به تهران رسیدیم، مورد استقبال مسوولان وزارت کار قرار گرفتیم و امروز (دوشنبه) نیز در اهواز مورد استقبال خوب مسوولان اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر قرار گرفتیم که جا دارد از تمام آن‌ها قدردانی کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار