تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۱۴۸۵۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس‌کل دادگستری خوزستان از روند بازشماری آرای انتخابات شورای شهر اهواز بازدید کرد
رئیس‌كل دادگستری خوزستان از روند بازشماری آرای انتخابات پنجمين دوره شورای اسلامی شهر اهواز بازديد كرد
دكتر فرهاد افشارنيا در این بازدید آرای مردم را امانت دانست و گفت: همان‌طور كه مقام معظم رهبری فرمودند بايد از آرای مردم به عنوان حق‌الناس صيانت کرد و همگان به اين اصل معتقد باشند.

وی ادامه داد: مردم به وظيفه شرعی و قانونی خود عمل كردند و به فرمايشات مقام معظم رهبری لبيك گفتند، مسئولين نيز باید با كمال بی‌طرفی و نهايت دقت و در آرامش و امنيت كامل نسبت به اعلام نتيجه قطعی انتخابات به مردم اقدام کنند و اعتماد مردم را سرمايه‌ای بزرگ برای نظام اسلامی بدانند.

افشارنیا افزود: دادگستری استان خوزستان با تشكيل ستاد پيشگيری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در امر پيشگيری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی با برگزاری جلسات متعدد و تشكيل كميسيون‌های تخصصی در راستای پيشگیری از جرائم و تخلفات گام‌های اساسی برداشته است.

وی تصريح كرد: این ستاد در جريان انتخابات نيز با بيان مصاديق جرائم و تخلفات انتخاباتی توجيهات لازم را به عمل آورده است.

رئیس‌کل دادگستری خوزستان اظهار كرد: چنانچه تخلفات يا جرائمی در روند برگزاری انتخابات صورت گرفته باشد و به دادگستری استان خوزستان گزارش گردد، بر اساس قانون و معيارهای قانونی با اين جرائم و تخلفات برخورد خواهد شد و در اين راستا هيچ گونه اغماضی به عمل نخواهد آمد.

رئيس‌کل دادگستری استان خوزستان در راس هياتی از مديران دادگستری خوزستان شب گذشته از روند بازشماری آرای انتخابات پنجمين دوره شورای اسلامی شهر اهواز بازديد كرد.

در اين ديدار كه فرماندار اهواز و دیگر مسئولان مربوطه حضور داشتند  افشارنيا از نزديك در جريان بازشماری آرای انتخابات پنجمين دوره شورای اسلامی شهر اهواز قرار گرفت.

رئيس‌كل دادگستری استان خوزستان پس از توضيحات فرماندار شهرستان اهواز و ساير مسئولان حاضر و چند تن از کاندیداهای معترض ، تذكرات لازم را در خصوص پيگيری حقوق معترضين بر اساس قانون ارائه کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار