تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۱۴۸۵۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:
شرکت‌در راهپيمايي‌روز قدس يك وظيفه انساني‌و ايماني‌است
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور یکپارچه ملت ایران در راهپیمایی روز قدس اعلام همبستگي با ملت فلسطين، اعلام انزجار از رژيم سفاك اشغالگر قدس و لبيك به فرمان تاريخي حضرت امام (ره ) و منويات رهبر معظم انقلاب است
در آستانه روز قدس  شخصیت‌های سیاسی و مردمی استان هر کدام به شکلی  پیام خود را نسبت به اهمیت برپایی این روز جهانی به افکار عمومی منتقل می‌کند.

عامر کعبی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از جمله این شخصیت‌هاست که  شرکت در راهپیمایی روز قدس را یک وظیفه انسانی و ایمانی عنوان می‌کند.

 وی در این ارتباط می‌گوید: وظیفه ما مسلمانان دفاع از ملت ستمدیده‌ای است که هرگز دست از مبارزه با صهیونیست‌های غاصب و سفاک برنداشتند تا سرزمین خود را آزاد کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور می شود: حضور یکپارچه ملت ایران در راهپیمایی روز قدس  اعلام همبستگی با ملت فلسطین، اعلام انزجار از رژیم سفاک اشغالگر قدس و لبیک به فرمان تاریخی حضرت امام (ره ) و منویات رهبر معظم انقلاب  است.

کعبی همچنین از مردم دعوت می‌کند تا در این راهپیمایی جهانی همگام با سایر مسلمانان جهان، برای خلق یک حماسه دیگر حضوری پررنگ همچون گذشته داشته باشند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار