تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۴۸۵۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:
دروغ چرا، بازیکنانمان قیمت نجومی دارند/پول چند بازیکن بی کیفیت را به یک بازیکن با کیفیت می‌دهیم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنانی که به خدمت گرفته‌ایم قیمت بالایی دارند و این را در کمال صداقت به مردم می‌گوییم
فراز کمالوند امروز در خصوص شایعاتی  مبنی بر نرخ پیشنهادی بالای بازیکنان مدنظر این مربی، اظهار کرد: در دوران مربیگری‌ام در سطوح حرفه‌ای فوتبال یک تجربه خیلی بزرگ کسب کردم.

وی ادامه داد: اینکه 25 بازیکن جذب کنم و در روز بازی مجبور باشم هفت بازیکن را با دلخوری از لیست خارج کنم به تیم ضربه خواهد زد، ضمن اینکه انتخاب 11 بازیکن از آن لیست 18 نفره نیز بازیکنان را مایوس و سرخورده خواهد کرد و باعث ایجاد تقابل با مربی و تفرقه در تیم خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: همچنین اگر سال‌های گذشته بازیکنانی به تیم صنعت نفت ملحق می شدند که فاقد کیفیت بودند، در این فصل دیگر از این خبرها نیست و ما هندوانه در بسته جذب نخواهیم کرد، بلکه با بازیکنانی وارد مذاکره شده و خواهیم شد که امتحان خود را پس داده باشند و به کار آنان ایمان داشته باشم.

کمالوند عنوان کرد: بر همین اساس قصد دارم تیم را با 18 بازیکن ببندم و ترکیبی از بازیکنانی که شناخته شده هستند و می‌توانند من را در اداره یک تیم قدرتمند همراهی کنند را برای نفت آبادان انتخاب کنم.

وی افزود: صحبت‌هایی مبنی بر قیمت پیشنهادی نجومی برخی بازیکنان عنوان شده که نام آن را نجومی نمی‌گذارم اما بدون شک بازیکنانی همچون کرار، مگنو، سزار و شاید پریرا، با قیمت پایین به آبادان نخواهند آمد و باید این موضوع را به مردم گفت که قیمت این بازیکنان بالاست.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکید کرد: ولی به جای اینکه چند بازیکن بی کیفیت بگیریم و روی نیمکت بنشانیم، تصمیم گرفتیم پول آن چند بازیکن را به یک بازیکن با کیفیت و طراز اول بدهیم.

این سرمربی لیگ برتری یادآور شد: لوسیانو پریرا هم خواهان زیاد دارد، اما به واسطه نزدیکی این بازیکن با من، شیمبا به نفت آبادان نزدیک‌تر است و امیداورم که بتوانیم این بازیکن را به ترکیب تیم اضافه کنیم و در کنار آن نیز به دنبال یک مدافع چپ با کیفیت هستیم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تا چهارم تیرماه نخستین اردوی تدارکاتی خود را در کردان کرج به پایان خواهد رساند و پس از آن نیز از دهم تیرماه دومین اردوی خود را در کشور ترکیه برگزار خواهد کرد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیداحمد علوی
|
UNITED STATES
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
0
چرادرست تیترنمیزنید.کمالوندگفته نام آنرانجومی نمیگذارم.ولی سطح پایین هم نیستندیعنی متوسط.
:
:
:
آخرین اخبار