تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۴۸۶۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خیران اهوازی در جشن گلریزان 900میلیون ریال کمک کردند
خیران اهوازی در جشن گلریزان 900میلیون ریال به مددجویان و خانواده های زیرپوشش بهزیستی کمک کردند
در این آئین که دوشنبه شب در مجتمع توانبخشی فیاض بخش اهواز با حضور بیش از 200نفر از برادران و خواهران خیر اهواز حضور داشتند، نیکوکاران متعهد شدند در حد توان برای تعمیر و تکمیل شیرخوارگاه فتح المبین سپیدار اهواز مشارکت کنند.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز در جشن گلریزان مبلغ 50 میلیون ریال به بهزیستی کمک کرد ضمن آنکه اعلام شد همه حقوق ماهانه وی به حساب بهزیستی واریز خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی خوزستان در این آئین با تقدیر از نیکوکاران به خاطر کمک به این نهاد مردمی از عموم مردم خواست کمک های خود را به شماره حساب 217345220100 بانک ملی شعبه مرکزی اهواز واریز کرده تا برای اشتغال و توانبخشی معلولان زیرپوشش هزینه شود.

غلامرضا صدیق راد افزود: در طول ماه مبارک رمضان 15برنامه جشن گلریزان در شهرهای مختلف خوزستان (غیر از اهواز) برگزار شد و در این جشن ها 2 میلیارد ریال برای رفع مشکلات خانواده های زیر پوشش ایتام و معلولان بهزیستی جمع آوری شد.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان نیز در این آئین گفت:در طول ماه مبارک رمضان ، برنامه ضیافت در نقاط مختلف خوزستان ،110سفره افطاری با مشارکت خیران و موسسه های خیریه برای خانواده بزرگ بهزیستی پهن شد.

مهران کریمیان افزود:همچنین با مشارکت نیکوکاران خوزستان ، در این ایام پر خیر برکت هفت هزار بسته غذایی بین خانوارها و افراد زیرپوشش بهزیستی توزیع شده است.

وی گفت: تعداد زیادی از پزشکان عمومی و متخصص نیکوکار خوزستان نیز تقبل کردند مددجویان زیرپوشش بهزیستی را به صورت رایگان معاینه و به روند درمانی مددجویان معلول کمک کنند.

بنابراین گزارش در جشن گلریزان، نیکوکاران خوزستان آمادگی خود را برای کمک به تامین مسکن مددجویان و اشتغال آنان اعلام کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار