تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۴۸۶۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد:
استخدام ۱۰ هزار نفر در چهارمین آزمون استخدامی کشور
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آغاز ثبت‌نام در چهارمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: ۱۰ هزار و ۹۶۰ نفر در این آزمون استخدام خواهند شد
ثبت‌نام برای چهارمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور آغاز شده است و براین اساس 11 دستگاه اجرایی اقدام به جذب نیرو می‌کنند.

در همین رابطه حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در خصوص ثبت نام در چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور گفت: ثبت نام در این  آزمون از شب گذشته (دوشنبه 29 خرداد) آغاز شده و تا روز دوشنبه 5 تیر 96 ادامه خواهد داشت و علاقه مندان در این فرصت باید دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کنند و در صورت داشتن ضوابط عمومی و اختصاصی مورد نظر دستگاه‌های اجرایی کشور برای ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان برای ثبت نام باید مبلغ33 هزار تومان را به صورت اینترنتی پرداخت کرده و پس از آن تقاضانامه ثبت‌نام را تکمیل کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اینکه هر دستگاه اجرایی برای استخدام شرایط و ضوابط خاص خود را اعلام کرده است، تأکید کرد: داوطلبان باید با توجه به این شرایط و ضوابط برای ثبت نام اقدام کنند.

توکلی تصریح کرد: 11 دستگاه اجرایی و یک استانداری در چهارمین آزمون استخدامی اقدام به جذب نیرو می‌کنند و 10 هزار و 960 ظرفیت برای استخدام وجود دارد که بخشی از دستگا‌ه‌ها عبارتند از سازمان پزشکی قانونی، دامپزشکی، وزارت امور خارجه، بیمه مرکزی، بانک مسکن، بانک سپه، وزارت صنعت و وزارت امور خارجه.

وی ادامه داد: فهرست دستگاه‌هایی که در چهارمین آزمون استخدامی اقدام به جذب نیرو می‌کنند در دفترچه راهنما اعلام شده است همچنین براساس برنامه زمانی پیش بینی شده کارت ورود به جلسه در روز سه شنبه 31 مرداد 96 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و این آزمون در روز جمعه 3 شهریور در شهر تهران و در صورت نیاز برخی مراکز استانها برگزار خواهد شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار