تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۴۸۶۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تبلیغات برخی موسسات درخصوص پذیرش فراگیر غیرقانونی است
دانشگاه پیام نور با هشدار به داوطلبان تحصیل در دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد این دانشگاه اعلام کرد: تبلیغات موسسات درخصوص پذیرش فراگیر دانشگاه پیام نور غیرقانونی است
دانشگاه پیام نور با هشدار به داوطلبان تحصیل در دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد این دانشگاه اعلام کرد: تبلیغات موسسات درخصوص پذیرش فراگیر دانشگاه پیام نور غیرقانونی است.

محمد محسن صدر مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با تایید این مطلب در خصوص شیوه ثبت نام و پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نورگفت: این دانشگاه برای هیچ موسسه آموزشی مجوزی را جهت ثبت نام از داوطلبان و یا پذیرش ایشان صادر نکرده است و با هیچ موسسه‌ای در این رابطه همکاری ندارد.

وی گفت: بارها اعلام شده است که همه موسسات آموزشی که با استفاده از نام و اعتبار این دانشگاه فعالیت و تبلیغ می‌کنند، فعالیت‌شان تحت این عنوان غیرقانونی است.

صدر افزود: جزئیات، شرایط و ضوابط شرکت در دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور صرفا از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور به نشانی pnu.ac.ir به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

وی در پایان گفت : پذیرش فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور صرفا از طریق آزمون پذیرش همزمان سازمان سنجش انجام خواهد شد و ادعای موسساتی که در این خصوص تبلیغات می کنند غیرقانونی بوده و دانشگاه از طریق مراجع ذی‌صلاح مسائل را پیگیری خواهد کرد.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در پایان خاطرنشان کرد: این دانشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال این موسسات ندارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار