تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۴۸۶۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرداخت مطالبات معوقه فروردین ماه کارکنان نیشکر هفت تپه
قائم مقام مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: مطالبات معوقه کارکنان روز مزد، قراردادی و رسمی این شرکت مربوط به فروردین ماه امسال پرداخت شد
تاخیر در پرداخت حقوق و مطالبات کارکنان و کارگران بخش های مختلف شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه ،اعتراض آنان را به دنبال داشت.

سیامک افشار روز سه شنبه افزود:حقوق و مطالعات معوقه کارکنان این شرکت مربوط به فروردین ماه امسال از امروز سه شنبه به حساب آنان واریز شد.

وی اظهار کرد:علی الحساب حقوق بازنشستگان این شرکت مربوط به اسفندماه پارسال نیز به حساب آنها واریز شده است.

افشار گفت: تلاش مجموعه مدیریت بروز رسانی پرداخت حقوق و مطالبات کارکنان است و این مهم در تعامل مدیریت با کارکنان عملی خواهد شد.

کشت و صنعت هفت تپه ، قدیمی ترین کارخانه تولید شکر از نیشکر در کشور است که نیم قرن از تاسیس آن می گذرد و طبق اصل 44 قانون اساسی اواخر سال 1394 از سوی سازمان خصوصی سازی از چرخه دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شد.

با واگذاری این شرکت به بخش خصوصی روند بازسازی ، توسعه و نیز راه اندازی کارخانه های جانبی از سوی بخش خصوصی آغاز شده و در دست اجراست.

حدود چهار هزار نفر به صورت رسمی ، پیمانی ، قراردادی و پیمانکاری در بخش های مختلف این شرکت بزرگ تولید شکر مشغول کار می باشند.

شرکت نیشکر هفت تپه یکی از بزرگترین کارخانه های استان خوزستان بلکه کشور است که نقش مهمی در تولید ، اشتغال و کشاورزی منطقه دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار