تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۱۴۸۶۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پزشک فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب از آلمان برای درمان جانبازان به ایران می آید
مدیرکل درمان بنیاد شهید وامورایثارگران ازسفر پرفسور والتراشتومر یکی از پزشکان فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب از کشور آلمان برای درمان جانبازان به کشور خبر داد
 مدیرکل درمان بنیاد شهید وامورایثارگران ازسفر پرفسور والتراشتومر یکی از پزشکان فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب از کشور آلمان برای درمان جانبازان به کشور خبر داد.

ایرج عربی با اعلام این خبر اظهار داشت: پرفسور والتراشتومر فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب از کشورآلمان جهت ویزیت و درمان خانواده شهدا و جانبازان معزز در نیمه دوم تیرماه به ایران سفر می‌کند.

وی افزود: بیمارانی که ازمشکلات تومور مغزی رنج می‌برند حداکثر تا تاریخ 15 تیرماه جهت تشکیل پرونده با شماره تلفن 02142684351 ستاد جذب متخصصان تماس حاصل کنند.

وی ادامه داد: دعوت از پزشکان متخصص و بنام بین ‌المللی برای حضور در کشورمان از برنامه‌های جاری معاونت بهداشت و درمان است که بر اساس سیاست‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و استراتژی هدف‌گذاری شده در درمان گروه هدف پیگیری و اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا، همچنین در همین راستا ویزیت و درمان خانواده معظم شهدا و جانبازان توسط پروفسور بیک مهاجری فوق تخصص لگن و فمور از کشور اتریش جهت ویزیت و درمان جانبازان و ایثارگران در نیمه دوم تیر ماه 1396 به کشور می آید.

پروفسور حسن مهدیان فوق تخصص جراحی ستون فقرات از کشور انگلستان 26 فرودین ماه 96 به ایران سفر کرد و و به مدت یک هفته جانبازان و خانواده شهدایی را که از مشکلات ستون فقرات رنج می‌ برند ویزیت کرد.

براساس آمار بنیاد شهید، آمار جانبازان زیر 25 درصد 331 هزار و 555 تن، جانبازان 25 درصد و بالاتر 233 هزار و 267 تن، جانبازان 50 تا 69 درصد 25 هزار و 481 و جانبازان بالای 70 درصد حدود 9 هزار و 688 است؛ ضمن اینکه حدود هفت هزار جانباز اعصاب و روان شدید در کشور بسر می برند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار