تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۱۴۸۶۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر عامل ستاد دیه کشور خبر داد:
استان خوزستان رتبه نخست در کمک‌رسانی به ستاد دیه
مدیر عامل ستاد دیه کشور گفت: استان خوزستان تاکنون بالاترین آمار برگزاری جشن‌های گلریزان در کشور را داشته است
مدیر عامل ستاد دیه کشور گفت: استان خوزستان تاکنون بالاترین آمار برگزاری جشن‌های گلریزان در کشور را داشته است.

سید اسدالله جولایی سه‌شنبه شب در جشن گلریزان با اشاره به تشکیل ستاد دیه در ماه رمضان سال 69 اظهار کرد: شهید اسدالله لاجوردی رئیس بخش زندان‌ها در آن سال‌های ابتدای انقلاب با پیشنهاد ایجاد ستادی در زمینه کمک‌های دیه‌ای به اتاق بازرگانی این ستاد را تشکیل داد که تاکنون اقدامات آن به صورت مثبت در غالب مراسم و جشن‌های گلریزان در حال انجام است.

وی ادامه داد: تاکنون حدود 20 جشن گلریزان در کشور برگزار شده و در تمام شهرهای کشور شاهد حضور مردم هستیم.

مدیر عامل ستاد دیه کشور  بیان کرد: طی 20 سال گذشته به بیش از 105 هزار نفر در سراسر کشور توسط ستاد دیه کشور به زندانیان غیر عمد کمک شده است.

جولایی افزود: در سال 95، ستاد دیه 702 میلیارد نیاز داشت تا 940 نفر از زندانیان غیر عمد آزاد کند و با توجه به کمک‌های خیران و مردم این مبلغ تامین شد و زندانیان آزاد شدند و همچنین یک میلیارد از این مبلغ به صورت گذشت طلبکاران نیز تأمین شد.

وی با اشاره به اینکه ستاد دیه در زمینه اصلاح و تصویب بیمه شخص ثالث در 17 سال گذشته تلاش‌های مکرری کرده، گفت: در اردیبهشت سال 95 این قانون اصلاح و تصویب شد و حدود 300 هزار راننده از این قانون بهره‌مند شدند.

مدیر عامل ستاد دیه کشور در پایان اظهار کرد: در زمینه رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و صدور چک‌های بلاعوض و ضمانت و جلوگیری از بروز مشکلات فرهنگ‌سازی‌های لازم باید توسط تمام ارگان‌ها صورت بگیرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار