تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۴۸۶۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتشار نامه ای از آموزش و پرورش دزفول در فضای مجازی حاشیه ساز شد
انتشار یک نامه درون سازمانی مدیریت آموزش و پرورش دزفول در فضای مجازی در خصوص پناهگاه های موجود در مدارس این شهرستان حاشیه ساز شده است
در این نامه درون سازمانی که در فضای مجازی منتشر شده ' مدیریت آموزش و پرورش دزفول از مدیران آموزشگاه های تابعه در خواست کرده وضعیت پناهگاه های جنگی موجود در مدارس را به کارشناسی ساختمانی این مدیریت اعلام کنند'.

انتشار این نامه در فضای مجازی به نوعی شایعه آماده باش جنگی را در این شهرستان دامن زده است.

به گزارش خبرگزاری ایرنا در پی انتشار این نامه در فضای مجازی روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش دزفول به نقل از مدیر آموزش و پرورش این شهرستان پاسخی منتشر کرد.

در این پاسخ ضمن ابراز ناراحتی از انتشار اینگونه اخبار در فضای مجازی آمده است:نامه مذکور جهت شناسایی مدارسی که دارای پناهگاه زیر زمینی دوران دفاع مقدس هستند و به منظور استفاده از این پناهگاهها به عنوان انبار وسایل اسقاطی آموزش و پرورش به مدیران آموزشگاه ها ارسال شده است.

در پاسخ مذکور به نقل از عبدالمحمد جرجانی مدیر آموزش و پرورش دزفول آمده است: اینکه این نامه برای اعلام آمادگی برای جنگ احتمالی است کذب محض بوده و با انتشار دهندگان و کسانی که این شایعه را ایجاد کرده اند از طریق قضایی برخورد قانونی می شود.

وی انتشار نامه های درون سازمانی که به راحتی در اختیار عموم مردم قرار می گیرند و باعث ایجاد شایعه می شوند را یک نقطه ضعف دانست و گفت: با عوامل انتشار این نامه برخورد خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش دزفول از شهروندان خواست شایعه های منتشر شده در فضای مجازی را نشر ندهند و به آنها توجه نکنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار